هارد اکسترنال بوفالو بعد از هارد اکسترنال وسترن WD ،هارد اکسترنال سیگیت SEAGATE و هاردهای اکسترنال ADATA بیشترین فروش را در کشور عزیزمان دارا می باشد. اما نکته قابل توجه در رابطه  با هارد اکسترنال بوفالو شبیه به هاردهای اکسترنال ADATA  می باشد، به این معنی که Buffalo و یا ADATA سازنده هارد دیسک نیستند بلکه فروشنده پک باکس اکسترنالی هستند که درون آن هارد دیسک های وسترن  دیجیتال Western Digital، توشیبا Toshiba و سیگیت Seagate کار گذاشته شده است.

بصورت خلاصه بوفالو یکی از متخصصین ساخت و فروش استوریج ها میباشد. مثلا دستگاه استوریج داخل شبکه NAS میسازد که درونش میتوانید انواع برند های هارد دیسک را جاگذاری نمایید. همچنید باکس های اکسترنال حرفه ای برای کاربردهای پرتابل ( قابل حمل و نقل) را میسازد.

هارد اکسترنال بوفالو
هارد اکسترنال بوفالو

باید توجه داشت که هارد دیسک های اکسترنال بوفالو همراه با هارد دیسک عرضه میشنود و تبلیغات در مورد هارد دیسک های ضد ضربه صرفا مربوط به باکس هایی میباشند که اثرات ضربه را بهتر در خود جذب نموده و آثیب کمتر به هارد دیسک داخل آنها وارد میشود.

اصولا هیچ هارد دیسکی با خاصیت ضد ضربه در جهات تولید نشده است خواه هارد دیسک های مغناطیسی که دارای هد و پلتر و موتور و… میباشند و خواه هارد دیسک های SSD هایبرید جامد و یا هارد دیک های نمیه هایبرید SSHD. قصد از بیان این مطلب به هیچ عنوان این نیست که از ویژگی های کیس های Buffalo چیزی کم نماییم، برعکس یادآور این موضوع میباشد که اولا سازندگان هارد دیسک لزوما باکس اکسترنال تولید نمی نمایند و در برخی از موارد شرکت هایی مانند بوفالو باکس ها و لوازم ذخیره سازی اطلاعات به مراتب بهتر و باقابلیت تری را طراحی کرده و بفروش میرسانند. دوما” کاربران باید دقت نظر داشته باشند هرچند که کالایی با کیفیت خریداری می نمایند باید در نگه داری آن و رعایت اصول ایمنی جهت حفاظت از اطلاعاتشان دقت نمایند.

مشکلات هارد اکسترنال بوفالو

پس اگر هارد اکسترنال BUFFALO شما به مشکل خورد ،نگران نباشید متخصصین خانه سخت افزار جهت ریکاوری اطلاعات شما آماده می باشند.

  • عدم شناسایی هارداکسترنال بوفالو BUFFALO
  • بدسکتوری در هارد اکسترنال بوفالو
  • صدای غیر متعارف درهارد اکسترنال بوفالو
  • عدم دیتکت صحیح با ظرفیت صفر هارد اکسترنال بوفالو
  • کند شدن هارداکسترنال بوفالو
۴/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید