تعمیر هارد توشیبا

برای تعمیر هارد توشیبا، روش‌های متنوعی را می‌توان بکاربرد، اما اجازه دهید قبل از توضیح چگونگی تعمیر و ریکاوری هارد توشیبا TOSHIBA توضیحات مختصر در رابطه با این مدل هارد ارائه دهیم.

هارد توشیبا ساخت کشور ژاپن بوده که در سال های اخیر تغییرات بزرگی را بهمراه داشته است.یکی از تغییرات ادغام شرکت توشیبا با برند هیتاچی است.درسال های گذشته صورت گرفت.

هارد توشیبا بیشتر در سایز۲.۵ اینچ در بازار موجود می باشد و بیشترین کاربرد آن استفاده در لپ‌تاپ است که به صورت اکسترنال نیز در هاردهای ADATA  و BUFFALO استفاده می‌شود. تعدادی کمی هم به صورت ۳.۵ اینچ در بازار موجود می باشد.

در هاردهای ۲.۵ اینچ موجود در لپ تاپ خرابیهای مختلفی به وجود می آید که نرم افزارهای مختلف در بازار قابل ریکاوری و تعمیر نمی باشد لازم به ذکر است که برخی از نرم افزار موجود در بازار علاوه بر عدم تعمیر خرابیهای بیشتر نیز در هارد به وجود می آورد اما ما به مشتریان این وعده را می دهیم که اگر به مشکلی برای تعمیر و ریکاوری هارد توشیبا TOSHIBA برخوردید نگران نباشید خانه سخت افزار تنها نماینده PC3000 قابلیت ریکاوری و تعمیر هاردهای فوق را دارا می باشد چون PC3000 قویترین میان افزار در دنیا می باشد و به جرات می توان گفت ۹۰% هاردهای توشیبا را عیب یابی و بازیابی می کند.

ایرادات و مشکلات عمده در هارد توشیبا

  • کند شدن هارد توشیبا
  • بدسکتوری هارد توشیبا
  • صدای غیر متعارف هارد TOSHIBA
  • عدم شناسایی هارد TOSHIBA

تعمیر برد هارد توشیبا

برای تعمیر هارد توشیبا می توانید مدل آن را در قسمت فروشگاه « خانه سخت افزار» مشاهده کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.لیست انواع برد هارد توشیبا از این قیمت قابل مشاهده است.اگر برد هارد دیسک شما آسیب دیده و یا سوخته،می توانید با تطبیق دادن شماره سریال برد و تعویض آن هارد را به حالت اول خود برگردانید.

«خانه سخت افزار ایران» دارنده بزرگ ترین آرشیو برد هارد در ایران است.بسیاری از مراکز بازیابی اطلاعات،نیاز خود را از این آشیو برآورده می ‌کنند.لطفا برای تعویض برد حتما ز کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید