نحوه لحیم کردن آداپتور SATA به درایو وسترن دیجیتال USB

تبدیل برد هارد USB وسترن دیجیتال به ساتا.تعمیر هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال در زمان هایی نیاز دارد به این که ما هارد را بصورت ساتا به کامپیوتر و یا PC-3000 متصل کنیم.

همان گونه که می دانید درایوهای وسترن دیجیتال دارای واسط SATA یا USB هستند (۲.۰ یا ۳.۰). برای کار با درایوهای USB بهتر است تا آنها را از طریق رابط SATA به PC-3000 متصل کنیم، چرا که اتصال USB دارای محدودیت هایی است که و بسیاری از تدارکات  از طریق واسط USB قابل انجام نیستند. البته می توانید از بورد سازگار SATA برای درایوهای یو اس بی وسترن دیجیتال مبتنی بر USB v. 2.0 استفاده کنید. اما در مورد درایوهای USB مبتنی بر USB v. 3.0 چه …

یا شاید شما تمایل به خرید یک بورد SATA سازگار برای درایو وسترن دیجیتال یو اس بی خود ندارید (مبتنی بر USB v. 2.0).

در این مقاله قصد داریم تا نحوه یافتن پین ها برای لحیم کردن آداپتور SATA به درایوهای وسترن دیجیتال را به شما بگوییم (به نسخه USB PCB بستگی ندارد).

در اینجا رابط SATA اصلی ای که می توانیم برای لحیم کردن به USB PCB استفاده کنیم قرار دارد:

۲/۵ - (۳ امتیاز)

2 دیدگاه برای “تبدیل برد هارد USB وسترن دیجیتال به ساتا

    • خانه سخت افزار گفته:

      سلام
      خیر این برد ها خاص خود وسترن هست در بعضی از مواقع حتی به به هارد های وسترن دیگه هم نخواهد خورد زیرا اینها یک چیپ دارند که اطلاعات رو اینکریپت می کنه
      حتی روی برد این هارد ها قطعه ای به نام rom وجود دارد که یونیک خود همان هارده هست و اگر برد رو عوض کنید به هیچ عنوان هارد بالا نخواهد امد.

      ۰
      ۰

دیدگاهتان را بنویسید