افتتاح دفتر جدید ACE Lab – در تاریخ پانزدهم  نوامبر ۲۰۱۶ ساختمان بسیار زیبا و جدید شرکت ایس در پراگ پایتخت اسرارآمیز سرزمین بوهمیا ، شهر پل ها و برج های طلایی ، شهر کافکا و کوندرا و هرابال ،شهر فرهنگ و ادبیات کشور جمهوری چک  افتتاح شد. بنده افتخار این را داشتم که به دعوت شرکت محترم ACE Lab در این افتتاحیه در کنار دیگر همکاران از سراسر جهان حضور داشته باشم. بسیاری از دوستان و نمایندگان از کشور های ژاپن، امریکا، ترکیه، اسپانیا، هند، سربیا، آلمان، پرتغال، و… نیز حضور  داشتند. علاوه بر همکاران نمایندگان بانک ریفیزن ،DHL،FedEx، و دیگر شرکت ها نیز در مراسم حاضر بودند. برای من که همیشه علاقه به گپ زدن و تبادل اطلاعات هستم بسیار جالب و سرگرم کننده بود نه فقط به علت تجدید دیدار با دوستان و میهمانان قید شده در بالا بلکه حضور موسسان  ، توسعه دهندگان و مدیران ارشد شرکت ACE Lab همگی در یک مکان و با هم دیدار و گفتگو ها را لذت بخش تر می نمود. دیدار دوباره در یک افتتاحیه با دوستان قدیمی ، گپ و گفتمان ، مشورت و برنامه ریزی چیزی نیست که همیشه و هر وقت در دسترس باشد. ساختمان جدید با امکانات به روز و طراحی داخلی شیک و مدرن در قلب اروپا نه تنها بهترین فضا و محیطی آرام را برای جلسات فراهم ساخته بلکه بزرگترین و قوی ترین امکانات روز دنیا و تجهیزات فوق مدرن  جهت برگزاری انواع کلاس های آموزشی را فراهم ساخته است.

مراسم افتتاح دفتر جدید ACE Lab با گفتگو و اسنک های خوشمزه و رنگارنگ ادامه داشت و من نیز از هر فرصتی برای گفتگو با دوستان استفاده میکردم. گفتگو با آقای مراذوف یکی از بنیانگذاران شرکت ، گفتگو و تشریک مساعی با دوست عزیزم و رئیس بخش تکنیکال ساپورت برای من بسیار جالب بود. در ادامه سخن ران اصلی خانم ییتکا بود که پس از خوشآمد گویی و توضیحات مراسم میکروفن را به دست  خانم النا سپرد تا توضیحات تکمیلی را ایشان اعلام نمایند.

افتتاح دفتر جدید ACE Lab
افتتاح دفتر جدید ACE Lab

در ادامه خانم ییتکا از دیگر دوستان دعوت نمود تا خود را معرفی نمایند و تبریک و خوشحالی خود را از این پیشرفت بزرگ اعلام نمایند. برای من با اینکه مشکلی عموما در گفتگو ندارم اما سخنرانی کردن در حضور این چنین عزیزان و اساتیدی بسیار لذت بخش در عین حال سخت بود.

پس از معرفی و سخنرانی چندین نفر از حضار، موسسان شرکت ACE Lab بصورت نمادین نوار افتتاحیه را قیچی نموده و رسما آغاز به کار ساختمان و دفتر جدید شرکت ACE Lab در شهر زیبای پراگ اعلام شد.

پس از برش کیک بسیار خوشمزه افتتاح دفتر جدید ACE Lab ما آماده تماشای مراسم شعبده بازی یک شعبده باز چیره دست شدیم. تماشای یک چنین تردستی هایی آن هم از نزدیک تجربه ای هیجان امگیز بود ، اخص اینکه شعبده باز گوشی موبایل جدید شما را که هنوز چند روزی از خریدش نگذشته را بخواهد غیب کند و در دستانش به شعبده بازی با آن بپردازد. در ادامه بنده و تنی چند از حضار را سورپراز کردند و به شام در یک کشتی قدیمی و تاریخی بر روی رودخانه زیبای ولتاوا دعوت شدم. دعوتی از قبل برنامه ریزی شده و هیجان انگیز. در هنگام  میل کردن شام و دسر فرصت مناسبی بود که با دیگر دوستان گپی بزنیم و راجع به برنامه ها مشورت کنیم. همچنین فرصت مناسبی برای من و دیگر دوستان جهت عکس یادگاری گفتن.

در روز بعد دوره تخصصی بازیابی اطلاعات رید برای اولین بار در ساختمان جدید آغاز شد. دوره فوق تخصصی که مدت ها منتظرش بودم.

منبع : www.acelaboratory.com شرکت محترم ایس لب ACE Lab روسیه

امتیاز این پست

دیدگاهتان را بنویسید