شرایط و قوانین قرارداد پذیرش جهت بازیابی اطلاعات:

  1. عودت قطعه بدون ارائه قبض رسید صادر شده از طرف خانه سخت افزار امکان پذیر نبوده مگر آنکه شخص تحویل دهنده یک کپی از کارت ملی و درخواست کتبی مبنی بر گم شدن قبض رسید و دریافت قطعه را به عنوان رسید اصلی به خانه سخت افزار ارائه نماید. در غیر این صورت و اصرار مشتری قطعه به اتحادیه تحویل خواهد شد و ایشان میتوانند با مدارک خود قطعه را از اتحادیه محترم تحویل بگیرند. لذا در نگه داری قبض رسید دقت نمایید.
  2. حداقل هزینه ریکاوری یکصد هزارتومان است. در صورت خرابی بیش از حد و یا نیاز به جراحی (تعویض هد و یا دیگر قطعات) قیمت توافقی می باشد. در صورت کنسل شدن پروژه از طرف مشتری (پس از رویت شدن اطلاعات در خواست شده از طرف ایشان) مشتری قبول می نماید پنجاه درصد از هزینه نهایی اعلام شده جهت بازیابی اطلاعات را به عنوان هزینه انصراف پرداخت نمایید.
  3. شرکت هیچگونه مسئولیتی بابت اطلاعات درون هارد ها و استوریج هایی که جهت تعمیر قبض میشوند نخواهد داشت.
  4. جهت بازیابی اطلاعات از گوشی های موبایل باید تغییرات خاصی بر روی تنظیمات گوشی انجام شده و عملیات روت انجام شود. احتمال بروز هرگونه مشکل نرم افزاری و یا خاموش شدن گوشی و بوت نشدن وجود دارد و مشتری با علم به تمامی ریسک های موجود قطعه را قبض نموده است.
  5. پرداخت هزینه بازیابی اطلاعات در زمان تحویل گرفتن قطعه ای که اطلاعات از آن استخراج شده است به منزله تایید صحت اطلاعات مورد درخواست و نیاز مشتری بوده و عودت قطعه ( هارد دیسک و یا هر انباره اطلاعاتی دیگر ) به مشتری  در حکم تحویل گرفتن تمامی اطلاعات مورد نیاز بدون کم و کاست می باشد.
  6. در صورتیکه مشتری در فرم بازیابی اطلاعات ، نشانه، مکان، نام و هر گونه مشخصات خاصی را برای اطلاعات خاصی درج نکرده باشد و یا درخواست تمامی اطلاعات را نموده باشد استخراج هر نوع اطلاعات ، به هر صورت و مدل و هر اندازه از نظر حجم داده ها از انباره اطلاعاتی مشتری به منزله اطلاعات مورد درخواست مشتری قلمداد میشود و ایشان ملزم به پرداخت هزینه بازیابی اطلاعات خواهند بود.
  7. در صورتیکه قطعه دارای گارانتی باشد خانه سخت افزار هیچ مسئولیتی در قبال ابطال گارانتی در طی پروسه بازیابی اطلاعات به هر شکل و عنوان ندارد مگر آنکه مشتری از قبل بصورت مکتوب در قبض درخواست ابطال نشدن گارانتی را نموده باشد.
  8. مشتری با امضاء این برگه به خانه سخت افزار اجازه بازنمودن باکس های اکسترنال ، لپ تاپ ، تبلت و هر قطعه دیگر جهت خارج نمودن انباره اطلاعاتی مورد نظر برای بازیابی اطلاعات را صادر کرده است و هیچگونه ادعایی در این مورد نخواهد داشت مگر آنکه در زمان پذیرش قطعه در رسید کالا مطلبی دیگر را قید نموده باشد.
  9. در طی روند بازیابی اطلاعات نیازمند تعویض قطعات داخلی انباره اطلاعاتی در صورت خرابی به جهت ترمیم نمودن و عملیاتی شده قطعه هستیم لذا تعویض هد هارد دیسک و یا خرابی قطعات داخلی هارد دیسک و یا انباره های اطلاعاتی دیگر نیازمند تهیه و خرید قطعه یدکی از یک انباره سالم دیگر کاملا” مشابه به خود قطعه می باشد که مشتری با آگاهی کامل از شرایط و قبول تمام ریسک ها حتی در صورت ناموفق بودن، پروسه تعویض قطعه و جراحی را پذیرفته است. مشتری هزینه آن قطعه (قطعه یدکی) را جداگانه پرداخت خواهد کرد و این هزینه در صورت عدم موفقیت در بازیابی اطلاعات و یا استخراج داده ها عودت داده نخواهد شد.
  10. هزینه تست هارد دیسک و هر نوع انباره دیگر ذخیره سازی اطلاعات مورد استفاده در دوربین های مداربسته و حفاظتی  پنجاه هزار تومان و جهت سیستم های سرور ، NAS و یا هر آرایه های Raid  برای هر عدد هارد شامل هشتاد هزار تومان بوده و قابل عودت نیست. هزینه بازیابی اطلاعات درصورت تایید مشتری جداگانه محاسبه خواهد شد و هزینه تست از کل مبلغ کسر می گردد.
  11. همانطور که هر نوع وسیله ذخیره سازی اطلاعات در زمان استفاده مشتری ممکن است خراب شود، امکان خراب شدن آن در کارگاه تعمیر و بازیابی خانه سخت افزار نیز دور از احتمال نیست . با علم به اینکه هارد ورود شده به این کارگاه دارای ضعفی بوده است، مشتری عالمانه قطعه را رسید نموده و ادعایی در این مورد نخواهد داشت. در صورت ضعف هد و از کارافتادن آن ، قطعه جراحی خواهد شد.
  12. اعتبار قبض رسید صادر شده از طرف خانه سخت افزار سه ماه می باشد و خانه سخت افزار قطعه دریافتی را فقط برای شش ماه در انبار خود نگه داری خواهد نمود. پس از این زمان خانه سخت افزار هیچ گونه مسئولیتی در قبال نگه داری از قطعه شما نخواهد داشت لذا قبل از اتمام این مدت نسبت دریافت قطعه خود اقدام نمایید.