میز جراحی هارد دیسک

در هنگامیکه یک متخصص بازیابی اطلاعات سعی به باز کردن یک هارد دیسک می نماید تا عملیات جراحی هارد دیسک را بر روی آن انجام دهد، خواه نیاز باشد هد تعویض شود – هد آزاد شود و یا پلتر ها جابجا شوند و یا جهت رفع ایرادات دیگر مانند مگنت و … حتما نیاز است که عملیات بصورت کاملا امن و دقیق انجام شود.

خیلی از قطعات داخلی هارد دیسک ظریف و حساس هستند و بسادگی آسیب پذیر، بخصوص هد و پلتر ، کوچکترین خطا مانند حرکت دادن اشتباه ، فشار وارد کردن بیش از حد به یک قطعه و از این دست اشتباهات باعث میشود تا هد شکسته و یا خراب شود و یا اینکه بر روی سطح پلتر خراش ایجاد شود. این میز جراحی هارد دیسک درایو ۲.۵ و ۳.۵ اینچی شما را بصورت کاملا” امن  فیکس و محکم نگه میدارد تا شما بتوانید با دستانی آزاد و ذهنی خلاق جراحی هارد دیسک را انجام دهید.

استفاده از میز در جراحی هارد دیسک

برای مثال در تعویض هد هارد دیسک نیاز دارید با هر دو دست کار کنید و در مواقعی پیچ ی را از زیر هارد دیسک باز کنید و یا ببندید. بنابر این باید هم از سمت بالا و هم از سمت پایین هارد دیسک دسترسی کامل داشته باشید و این میز جراحی هارد دیسک این امکان را برای شما فراهم مینماید و متخصص میتواند عملیات جراحی هارد دیسک و تعویض پلتر و یا هد را بصورت دقیق با این میز جراحی هارد دیسک انجام دهد. توجه داشته باشید میز جراحی هارد دیسک یکی از ابزاری است که در هنگام جراحی هارد نیازمند آن هستید.

حتما باید هارد دیسک در محیطی کاملا پاک درون یک کلین روم جراحی هارد باز شود تا از ورود هر گونه گرد و غبار به داخل آن جلوگیری شود. ابزارهای دیگر مانند گیره های هد و پلتر دیگر ابزار مورد نیاز شما هستند. میز جراحی هارد دیسک قابلیت تعویض پلتر از طیف وسیعی از هارد دیسک ها را نیز در اختیار شما میگذارد.گیره های خاصی همراه با میز جراحی هارد دیسک برای تعویض پلتر هارد دیسک های ۲.۵ و ۳.۵ اینچی در اختیار شما قرار میگیرد.

۴/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید