Disk Drill نرم‌افزاری قوی و هوشمند، برای بازگردانی انواع اطلاعات حذف شده از درایوهای FAT, NTFS و… است. این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا با دو روش سریع و آسان، اطلاعات خود را به طور کامل، بازیابی نمایید. در نرم‌افزار دیسک‌دریل امکان بازگردانی اطلاعات انواع کارت‌های حافظه، هارد اکسترنال و اینترنال، فلش، آی پاد و… وجود دارد. با استفاده از دیسک‌دریل، داده‌های شما در مدت زمانی کوتاه‌تری  در مقایسه با نرم‌افزارهای مشابه، بازگردانی می‌شود.

برای شروع ریکاوری اطلاعات، لازم است حافظه مورد نظر برای عملیات ذخیره‌سازی به سیستم وصل باشد؛ تا برنامه با اسکن کردن سیستم، به بازگردانی اطلاعات پاک شده شما بپردازد. نرم‌افزار دیسک‌دریل، از انواع فرمت فایل‌های NTFS, FAT32, EXT, HFS پشتیبانی کرده و برای بازیابی اطلاعات هارد‌های قابل حمل هم قابل استفاده است.

Disk Drill Enterprise از بهترین نرم‌افزارهای مهم برای بازیابی اطلاعات و فایل‌های پاک شده در  سیستم عامل مکینتاش است. این برنامه کاربردی مانند سایر نرم‌افزارهای بازیابی اطلاعات، این امکان را فراهم می‌کند تا فایل‌های از بین رفته شما را تا زمانی که با اطلاعات و داده‌های جدیدی جایگزین نشده باشند، بازیابی کند. نرم‌افزار Disk Drill برای نصب و اجرا، تنها با نسخه‌ ۱۰٫۵ و یا بالاتر سیستم عامل Mac OSX هماهنگ و سازگار است.

Disk Drill دانلود نرم افزار


آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیر زیر کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
    C:\Program Files\CleverFiles\Disk Drill
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک ، فایل اجرایی نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
۴.۴/۵ - (۱۱ امتیاز)

6 دیدگاه برای “ Disk Drill | قدر تمندترین نرم افزار ریکاوری پارتیشن حذف شده

دیدگاهتان را بنویسید