DiskDigger نرم افزاری جدید و کم حجم است که می تواند فایل های حذف شده شما را از انواع هارد دیسک های اینترنال و اکسترنال ، فلش مموری ها و یا مموری کارت های مختلف بازیابی نماید.

احتمالا برای شما هم پیش آمده که برخی اطلاعات خود را به صورت تصادفی از دست داده باشید ، در این جا نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به کمک آن قادر باشید انواع داده های حذف شده تان را از دیسک های گوناگون بازیابی نمایید. ریکاوری کردن داده ها در دیسک های مختلف ، به عوامل گوناگونی بستگی دارند ، نرم افزار DiskDigger با بالاترین درصد شانس بازیابی سالم داده ها ، به شما این امکان را می دهد که در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به بازگردانی اطلاعات از دست رفته کنید.

به کمک DiskDigger می توانید مجموعه از اطلاعات خود از قبیل اسناد متنی ، فایل های مالتی مدیا ، ایمیل ها ، تصاویر گرافیکی و … را از انواع حافظه های ذخیره سازی از جمله هارد دیسک ، مموری کارت و یا فلش مموری بازیابی نمایید. این نرم افزار به طور کلی ۲ حالت  Dig Deep و  Dig Deeper را برای اسکن پیشنهاد می کند که با امتحان کردن متد اول ، می توانید در زمانی کوتاه به داده هایی که اخیرا پاک شده اند دست پیدا کنید. در صورتی که فایل های مورد نظر شامل این دسته از داده ها نبود ، می توانید از حالت اسکن عمیق تر با شانس بیشتر بازیابی استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی نرم افزار DiskDigger :

– پشتیبانی از انواع فایل فرمت های FAT12, FAT16, FAT32, NTFS, exFAT

– امکان دسته بندی فایل های بازیابی شده بر اساس نام ، سایز ، تاریخ و دایرکتوری

– پشتیبانی کامل از طیف وسیعی از انواع فرمت های از جمله MP3, MP4, AVI, MKV, ZIP, RAR, TXT, JPG, PNG, BMP, ISO, MPG, MOV, WAV, FLAC و…

– سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز

DiskDigger دانلود

 

امتیاز این پست

دیدگاهتان را بنویسید