دستگاه بازیابی اطلاعات PC3000

کاتالوگ فروش پی سی سه هزار PC-3000. پی سی سه هزار PC-3000 بر ترین ابزار بازیابی اطلاعات و تعمیر هارد در دنیا است. خانه سخت افزار نماینده رسمی فروش ابزارآلات پی سی سه هزار PC-3000 در ایران جهت رفاه حال مشتریان گرامی کاتالوگ محصولات پی سی سه هزار PC-3000 (کاتالوگ فروش پی سی سه هزار PC-3000) را ترجمه و در اختیار شما قرار داده است. در زیر مشخصات کلی برای خرید پی سی سه هزار  PC-3000  وجود دارد. لازم به ذکر است در زمان خرید این ابزارآلات شما تنها ابزار PC-3000 را نخریده اید بلکه امکانات زیر را نیز دریافت خواهید کرد:

  • برترین ابزار بازیابی اطلاعات در دنیا
  • قویترین ابزار تعمیر هارد دیسک در جهان
  • ارتقاء دانش فنی شما به جدیدترین فن آوری های تعمیرات و بازیابی اطلاعات

همچنین کمک های رایگان تکنیکال ساپورت

  • کاتالوگ های کامل محصولات و توضیحات جهت استفاده بهینه تر برای هر دستگاه
  • یک سال دریافت آپدیت های نرم افزاری رایگان و ارتقاء PC-3000 شما به ورژن بالاتر
  • دریافت رمز ورود به برترین فوروم بازیابی اطلاعات و تعمیر در جهان و به اشتراک گذاری اطلاعات با برترین تعمیرکاران در سراسر جهان
  • دریافت رمز عبور به وبلاگ تخصصی شرکت ACE Lab و دریافت آموزش های تکنیکی جهت رفع مشکلات خاص هارد پله به پله
  • دریافت بانک کامل فیرم ویر هارد و سورس هارد دیسک های مختلف جهت برطرف کردن ایرادات هارد دیسک
  • یک سال تکنیکال ساپورت رایگان جهت رفع مشکلات و کمک به استفاده از دستگاه ها
  • ریموت بر روی کامپیوتر شما و کمک به تعمیر و بازیابی اطلاعات رایگان و نا محدود بوسیله تکنیکال ساپورت فارسی زبان
  • دریافت رمز عبور به وبلاگ خانه سخت افزار و بهره مندی از مطالب ترجمه شده با زبان فارسی و ویدئو های آموزشی
  • شرکت در سمینار و آموزش های دوره ای PC-3000 در خانه سخت افزار و یا بصورت وبینار
  • و بسیاری امکانات دیگر که درصورت خرید محصولات از نمایندگی انحصاری PC-3000 دریافت خواهید نمود

مطالب مهم جهت خرید پی سی ۳۰۰۰ و کاتالوگ فروش پی سی سه هزار PC-3000

PC-3000  پی سی ۳۰۰۰

دستگاه بازیابی اطلاعات PC3000

PC-3000 پی سی ۳۰۰۰ –  بازیابی اطلاعات خود را به پیشگام جهان بسپارید

 

پیشگامی بلامنازع در بازار جهانی
مشتری در جهان
ACE شرکت پیشگام در توسعه ابزارهای حرفه ای برای صنایع تعمیر HDD (هارد دیسک) و بازیابی دادهها است. تحت عنوان علامت تجاری ACE Lab ، این شرکت به توسعه ی فناوریهای اختصاصی بازیابی اطلاعات میپردازد و کاملترین و قابل اطمینان ترین ابزارهای تخصصی بازیابی اطلاعات را از طریق خط تولید PC-3000 ( پی سی ۳۰۰۰ ) خود در اختیار مشتریان قرار میدهد. ACE با تکامل پیوسته ی ابزارهای تخصصی بازیابی داده، استانداردی طلائی را برای آن رقم زده است و به طور مسلم در این زمینه پیشگام باقی می‌ماند.

ACE Laboratory

شرکت پیشگام و دارای تکنولوژی بلامنازع در توسعه ابزارهای حرفه ای صنعت تعمیر HDD (هارد دیسک) و بازیابی اطلاعات است. تحت عنوان علامت تجاری ACE Lab ، این شرکت به توسعه  فناوری های اختصاصی بازیابی اطلاعات میپردازد و کاملترین و قابل اطمینان ترین ابزارهای تخصصی بازیابی اطلاعات و تعمیرات هارد دیسک را از طریق خط تولید PC-3000 خود در اختیار مشتریان قرار میدهد. ACE با تکامل پیوسته ی ابزارهای تخصصی بازیابی اطلاعات ، استانداردی طلائی را برای آن رقم زده است و به طور مسلم در این زمینه پیشگام باقی می‌ماند.

ACE Laboratory متخصص در :

تحقیق و توسعه تخصصی بازیابی اطلاعات
♦ تولید محصول
♦ توسعه شبکه توزیع بین المللی
♦ خدمات پشتیبانی فنی بازیابی اطلاعات
♦ آموزش در فناوری های بازیابی اطلاعات

 

کاتالوگ فروش پی سی سه هزار PC-3000

PC-3000 Professional Systems  سیستمهای حرفه ای PC-3000

کاتالوگ فروش پی سی سه هزار PC-3000

کاتالوگ فروش پی سی سه هزار PC-3000

سیستمهای حرفه ای PC-3000 بصورت  پیوسته در حال تکامل می باشند و با کاربرد موفقیت آمیز به مدت بیش از دو دهه ارائه دهنده راه کارهایی پیشرفته برای تعمیر هارد دیسکهای SATA/IDE، SAS/SCSI، RAID، فلش درایوهای SSD/USB و غیره و بازیابی اطلاعات از آنها بوده است.

کاتالوگ فروش پی سی سه هزار PC-3000ACE Lab جدیدترین روشها و منحصر به فردترین فناوریها را مورد استفاده قرار میدهد که کاربران مشتاقانه در انتظار آنها به سر میبرند و از این رو میتوانیم کارگاه های بازیابی اطلاعات شما را با کاملترین و پیشرفتهترین محصولات و تکنیک های برتر مجهز نماییم.

با کمک PC-3000 میتوانید حداکثر مشکلات ممکن در بازیابی اطلاعات را حل نمایید و در نتیجه تمامی آزمایشگاها و کارگاه های مهم بازیابی اطلاعات یا PC-3000 را در اختیار دارند و یا در رویای داشتن آن به سر میبرند.

PC-3000 بالاترین استاندارد کمال مطلوب نهایی در حوزه  بازیابی اطلاعات محسوب میگردد.

 

 

کاتالوگ فروش پی سی سه هزار PC-3000

 

کاتالوگ فروش پی سی سه هزار PC-3000

پی سی ۳۰۰۰ اکسپرس

سریعترین، کارآمدترین و قدرتمندترین

محصولی که تا به امروز وجود داشته است

.

.

.

بهترین راهکار برای  بازیابی  اطلاعات

زمانی که سرعت  و زمان بازیابی

در اولویت هستند
PC-3000 اکسپرس

PC-3000 اکسپرس
SATA0 و SATA1 پورت‍های اصلی هستند و و پورت‍های SATA2 و  SATA3  قابل تعویض با پورت‍های PATA می باشند (PATA0 و PATA1). H آن را می‍توان به طور همزمان به PC-3000 اکسپرس متصل نمود. در نتیجه می‍توانید ۴ درایو SATA یا ۲ درایو SATA و ۲ درایو PATA را به صورت همزمان هم تعمیر کنید و هم بازیابی اطلاعات نمایید.

PC-3000 اکسپرس راه کاری سخت افزاری – نرم افزاری برای تشخیص عیوب و تعمیر هارد دیسک های SATA / IDE آسیب دیده است. برای بازیابی اطلاعات هم به PC-3000 اکسپرس و هم به Data Extractor اکسپرس (استخراج گر داده) نیاز دارید یا  در صورتی که تمایل به بازیابی اطلاعات از سیستم های RAID  را دارید به PC- 3000 اکسپرس و   Data Extractor RAID Edition احتیاج خواهید داشت.

کیت کامل پی سی ۳۰۰۰ اکسپرس و قطعات همراه

دستگاه ریکاوری هارد PC-3000

 

 

PC-3000 UDMA

PC-3000 UDMA

PC-3000-UDMA-detail
SATA0 پورت اصلی است، SATA1 قابل تعویض با پورت  پاتا  (PATA0) است.
را میتوان به طور همزمان به PC-3000 UDMA متصل نمود. در نتیجه میتوانید ۲ درایو SATA یا ۱ درایو SATA و ۱ درایو PATA را به صورت همزمان تعمیر و هم بازیابی اطلاعات کنید.

PC-3000 UDMA راهکاری سخت افزاری-نرم افزاری برای تشخیص عیوب و تعمیر هارد دیسک های SATA/ IDE آسیب دیده است. برای بازیابی اطلاعات هم به PC-3000 UDMA و هم به Data Extractor UDMA نیاز دارید و در صورت تمایل به بازیابی اطلاعات از سیستم های RAID  به نسخه رید PC-3000 UDMA و Data Extractor UDMA احتیاج دارید.

کیت کامل پی سی ۳۰۰۰ یو دی ام ای و کیله قطعات همراه

کیت PC-3000 UDMA

PC-3000 دستگاه تعمیر و بازیابی اطلاعات

 

PC-3000 Portable

PC-3000 Portable دستگاه بازیابی و تعمیر هارد

PC-3000 SAS

PC-3000 SAS 1

پیشرفته ترین و سریعترین ابزار

بازیابی اطلاعات  SAS / SCSI

.

.

حداکثر سرعت ممکن در کار

با هارد دیسک که تنها محدودیت

آن سرعت  خود هارد دیسک می باشد.
PC-3000 SAS Back

PC-3000 SAS راهکاری سخت افزاری – نرم افزاری برای بررسی عیوب  و بازیابی اطلاعات هارد دیسک های SAS / SCSI آسیب دیده است. جهت بازیابی اطلاعات هم به SAS  PC-3000 و هم به  Data Extractor SAS   نیاز دارید یا  در صورتی که تمایل به بازیابی داده از سیستم های  RAID را دارید به PC-3000 SAS وRAID Edition  Data Extractor احتیاج خواهید داشت.

PC-3000 SAS Kit

PC-3000 SAS Kit 1

عملکرد کنترلر های PC-3000 ( پی سی ۳۰۰۰ ).

چهار کانال مجزا با سرعت انتقال ۱۲۰ مگا بایت بر ثانیه.
دو کانال مجزا با سرعت انتقال ۱۰۰ تا ۱۲۰ مگا بایت بر ثانیه.

یک کانال مجزا با سرعت انتقال ۴۰ مگا بایت بر ثانیه.
چهار کانال مجزا با سرعت انتقال ۳۰۰ مگا بایت بر ثانیه.
Data Extractor

Data Extractor softwareData Extractor  دیتا اکسترکتور ( استخراج گر اطلاعات ) یک محصول نرم افزاری فوق تخصصی است که همراه با محصولات سخت افزاری و نرم افزاری PC-3000 مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول برای بازیابی اطلاعات از هارد دیسک های SATA ,  هارد دیسک‍های “IDE  ATA 3.5”، ۲.۵”، ۱.۸”، ۱.۰ ، هارد دیسک USB External HDD یو اس بی، SSHD (حافظه هیبریدی حالت جامد) و غیره در نظر گرفته شده است.

به هنگام کار با درایو آسیب دیده بسیار مهم است تا حداکثر حجم ممکن در کوتاه‍ترین زمان خوانده شود، چرا که امکان دارد هارد دیسک هر زمان از کار متوقف گردد. نرم افزار Data Extractor از کارکرد منسجم قدرتمندی برای تحلیل منطقی فایلهای سیستمی برخوردار است که تنها امکان خوانش داده های ضروری را در اختیار قرار می‍دهد. این فناوری فوق پیشرفته به نحو قابل توجهی حجم داده های خوانده شده، بار کاری بر روی هارد دیسک‍های آسیب دیده و زمان لازم برای بازیابی اطلاعات را کاهش می‍بخشد، حتی در صورت وارد آمدن آسیب قابل توجهی به درایو ، امکان خوانش داده ها وجود دارد.

File system

 نرم افزارData Extractor ( استخراج گر اطلاعات )  از اکثر فایل سیستم های متداول مانند  FAT، exFAT، NTFS، EXT2/3/4، HFS+، UFS1/2، XFS،ReiserFS و VMFS پشتیبانی می‍کند. می‍توان نقشه ی سکتورهای استفاده شده یا نشده، نقشه ی قراداده‍های فایل سیستم و نقشه ی فایل‍ها و فولدرهای انتخاب شده را به وجود آورد. حالت‍های تخصصی ای مانند تحلیل داده های پارتیشن ، بازیابی اطلاعات از فایل سیستم های آسیب دیده را امکان‍پذیر می‍سازد (داده‍های پاک شده توسط کاربر، حملات ویروسی، قراداده‍های پاک شده، اشکال در نرم افزار و غیره).

درایوهای مجازی (flat, vmd, vhd)  نیز پشتیبانی می‍شوند.

کار با هارد دیسک های  آسیب دیده

سیستم سخت افزار  نرم افزار PC-3000 امکان ایجاد یک کپی «سایه» از اطلاعات خوانده شده و استفاده از این دادهها ،  برای کارهای بعدی را فراهم میسازد. این امر کار با هارد دیسک های خراب را به حداقل میرساند. به علاوه Data Extractor دارای  قابلیت ها ، پارامترها  و دستورات و تنظیمات بسیاری  برای کار با هارد دیسکهای آسیب دیده و خراب  می باشد.

◊ خواندن هارد دیسک در حالت  Technological فناوری
◊ خوانش با هد مپ  Head Map
◊ انتخاب حالات مختلف خواندن

(UDMA 133/100/66/33, PIO 4/3/2/1/0)
◊ خواندن رو به جلو و یا از  انتها به اول
◊ از کار انداختن خواندن به جلو (کارکرد کش)
◊ از کار انداختن جابجاسازی خودکار
◊ خواندن با انجام سعی مجدد سخت افزاری و نرم افزاری
◊ خواندن با نادیده گرفتن ECC
◊ کنترل منبع تغذیه
◊ ریست نرم افزار و سخت افزار
◊ حالت ترجمه مجازی برای بازیابی اطلاعات از هارد دیسکها با ترجمه پویای خراب
Data Extractor parameterData Extractor quick disk analysis

این حالت امکان یافتن پارتیشن‍هایی را که به علت از دست رفتن ساختار دیسک دیگر در دسترس نیستند به سرعت تمام فراهم می‍آورد: MBR، GPT، جدول پارتیشن Apple و غیره. این حالت شما را قادر می‍سازد تا یکپارچگی پارتیشن را برآورد نموده و درخت فایل یا فولدر را مشاهده نمایید.

DE Raw Recovery

این حالت امکان بازیابی اکثر قسمت‍های اطلاعات کاربر را حتی در صورت خرابی بسیار جدی فایل سیستم فراهم می‍آورد. حالت بازیابی  خام RAW یکپارچگی فایل‍ها را صرف نظر از ساختار فایل سیستم جستجو کرده و مورد تجزیه و تحلیل قرار می‍دهد. این حالت دامنه ی وسیعی از داده‍های کاربر (تصاویر، فایل‍های صوتی/تصویری، آرشیوها و غیره) و فراداده‍های فایل سیستم  ( متا دیتا ) را پشتیبانی می‍نماید.   مکانیزم عبارت منتظم امکان افزودن تنظیمات جستجوی شخصی شما را فراهم می‍آورد به صورتی که شما قادر خواهید بود مکانیزم خاصی برای خود بسازید تا قادر باشید فایل های خاص با اکستنشن های مورد نظر خودتان را بازیابی نمایید.

DE Raw Recovery 1Forensic feature

مشخصات فارنسیک

♦  محاسبه ی مجموع هش برای MD5 و SHA
 ارسال لیست فولدر و لیست فایل در قالب csv
♦  ایجاد نقشه سکتورهای استفاده شده / استفاده نشده، فرادادهها و فایل سیستم متا دیتا ، فایلها و فولدرهای انتخاب شده و غیره
♦  باز کردن قفل و پسورد هارد دیسک
♦  تغییر/ ریست به تنظیمات کارخانه ای  ماکزیمم ظرفیت هارد  MaxLBA HDD
♦  قرار دادن هارد دیسک در حالت «فقط-خواندنی»
♦  ایجاد  نسخه کپی برابر اصل از هارددیسک و خواندن کپی داده ها ی هارد دیسک برای چندین دریافت کننده

Forensic feature 1

Data Ectractor Raid Edition 1

Data Extractor RAID Edition

یک محصول نرم افزاری فوق تخصصی برای بازیابی اطلاعات از آرایه های Raid است و از کارکرد هم زمان این نرم افزار با کنترلگرهای PC-3000، سیستم PC-3000 RAID واقعاً منحصر به فردی تشکیل می شود ( توجه داشته باشید که سیستم رید دیتا اکسترکتور را میتواند  در انواع گوناگون داشته باشد Express/UDMA/SAS). ترکیب سخت افزار با نرم افزار شما را قادر میسازد که اکثر موارد پیچیده ی RAID را هنگامی که یک یا چند درایو نه تنها خرابی منطقی (پارتیشن‍های پاک شده، حملات ویروسی و غیره) بلکه  حتی آسیب های شدید فیزیکی دارند، برطرف نموده و اطلاعات آن ها را بازیابی نمایید.

Support Virtial Raid
♦  ۰ (استرایپ)، ۱ (آینه)، ۱E آفست و مجاور، JB0D، ۴، ۵، ، ۵E ،۶، ۵EE و ۶-Adaptec
♦  سطوح ترکیب شده ی مختلف: ۱۰، ۵۰، ۵۱، ۶۰ و دیگر (به علت احتمال استفاده از رید مجازی به عنوان یک جزء)
♦  پیکربندی تصادفی که توسط کاربر همراه با نمایش جدولی گذاشته شده اند
Support Virtial Raid 1

Virtual Raid 1

اجزای رید مجازی

► درایوهای متصل به پورتهای PC-3000
► انباره های  ذخیره سازی متصل در حالت استاندارد ( متصل به مادربرد )
► فایلهای ایمیج ( ایمیج های گرفته شده از هر انباره اطلاعاتی )
► کارهای انجام شده توسط Data Extractor همراه با کپی فایلها
► ریدهای مجازی قبلاً ساخته شده
raid working with built raid

کار با آرایه ی رید ساخته شده

مشخصات:
► بررسی تمامی فایل سیستمهای قابل پشتیبانی
► حالت های مختلف بازیابی منطقی
► ساخت نقشه
► نصب رید مجازی برای سیستم عامل

مشخصات ویژه:
► بازیابی اطلاعات از آرایه های رید افزونگی (کپی های بلوکی، XOR، Reed-Solomon)
► بررسی یکپارچگی داده ها برای آرایه های رید افزونگی
► ساخت «زیرنقشه» های مختلف برای اجزای خاص رید
Raid definingRaid defining 1

تعیین پیکربندی آرایه

مشخصات ویژه تعیین پیکربندی رید را ساده میسازند:

♦  حالت شناسایی خودکار منحصر به فرد انواع رید مبتنی بر تحلیل فایلهای سیستم و دادههای کاربر

♦  حالت  تعامل قوی برای تعیین آسان پیکربندی های غیرمعمول

♦  عملیات خودکار انعطاف پذیر با توانایی کنترل نتیجه  جاری

♦  ابزارهای جستجوی مفید ، به تعیین پارامترهای بیشماری کمک میکنند (شناسایی اندازه ، بررسی ساختار فایل های سیستمی، فراداده با ساختار دیسک، تحلیل اطلاعات از LDM و غیره)

♦  تعیین پارامترهای آرایه بدون تماس با هارد دیسکهای معیوب

damaged raiddamaged raid 1

کار با هارد دیسکهای آسیب دیده در Raid

نرم افزار Data Extractor RAID Edition  دیتا اکسترکتور رید ادیشن میتواند به طور همزمان با چندین هارد دیسک معیوب متصل به پورتهای PC-3000 در یک task کار کند. تعداد کل هاردهای متصل را میتوان با استفاده از پورتهای مادربورد و فایلهای ایمیج افزایش بخشید.

Key features raid

مشخصات اصلی برای کار با هارد دیسک‍های معیوب در Raids

►قابلیت کپی جزئی  یا کلی داده‍ها از هر هارد دیسک بکار برده شده در رید

► قابلیت تعیین و استفاده از یک انتقال دهنده‍ی مجازی برای هر هارد دیسکی در رید یا تمام رید مجازی

►   قابلیت مدیریت و تعامل با برنامه‍های کاربردی ویژه‍ی PC-3000 برای هارد دیسک‍های متصل به پورت‍های PC-3000 (مدیریت منبع تغذیه، فرمان‍های ریست، انتخاب فرمان خوانش، کار در حالت فناوری و غیره)

►  کاربرد حشو با هدف بازیابی داده‍ها از هارد دیسک‍های مشکل دار

►قابلیت جست از هارد دیسک معیوب در حال تعیین پیکربندی آرایه یا استفاده از داده‍های به دست آمده از یک کپی

►مشخصات تحلیل منطقی‍ یکپارچه که تنها امکان خوانش حداقل مقدار داده‍های لازم را از ابزار ذخیره‍سازی می‍دهد و در نتیجه موجب کاهش بار و افزایش فرصت بازیابی موفقیت‍آمیز می‍شود.

►  مشخصات پیشرفته برای کار با ابزارهای ذخیره‍سازی SCSI و SAS (کنترل کامل بر روی خوانش پارامترها، انتخاب فرمان خوانش، ساخت هدمپ و غیره).

PC-3000 SSD

پی سی ۳۰۰۰ اس اس دی  PC-3000 SSD

راهکاری پیشگامانه و منحصر به فرد برای بازیابی هارد SSD در حالت فناوری
PC-3000-SSD-1

پی سی ۳۰۰۰ اس اس دی  PC-3000 SSD یک محصول نرم افزاری تخصصی است که همراه با یکی از سه سیستم  به روز شده نرم افزاری – سخت افزاری PC-3000 Express ، PC-3000 UDMA یا PC-3000 Portable عمل مینماید. این نرم افزار به منظور عملیاتی کردن و تعمیر هارد SSD و بازیابی اطلاعات از هارد SSD معیوب طراحی شده است.
بسته ی نرم افزاری PC-3000 SSD شامل مجموعه هایی از نرم افزارهای کاربردی برای تعمیر و بازیابی درایوهای جامد  ( SSD HDD ) می باشد و بر روی  انواع مختلف  اینترفیس های  واسط ( SATA – PATA – mSATA – M2  / NGFF ) از فروشنده های مختلف (OCZ، Corsair، Crucial، RunCore، A-DATA، G.Skill، Micron، Plextor، Intel، Samsung، Seagate، Kingston و غیره) عمل می نماید. این برنامه های کاربردی امکان بررسی دقیق هاردهای SSD، انجام عملیات خدماتی، بازنویسی میکروکد درایو، دستیابی مستقیم به تراشه های حافظه، انجام فرمت و بلوک بندی سطح پایین سلولهای معیوب و قرار دادن آدرس آنها در جداول معیوبات و همچنین اجرای بسیاری از دیگر عملیات سودمند را فراهم میسازند.
PC-3000 SSD از پنجره ی اصلی سیستم PC-3000 Express، UDMA یا Portable System و با کلیک کردن بر روی دکمه ی قرار گرفته در پنل دسکتاپ اجرا میشود.

عیب‌یابی و تعمیر هارد SSD

►  عیب یابی هارد SSD در حالت فناوری Technological mode

►  مشاهده ی لاگ های عیوب مخفی (PList , GList)

►  انجام فرمت سطح پایین برای مخفی نمودن عیب های پیدا شده

►  ریست کردن لاگ ها و پارامترهای S.M.A.R.T.

►  جستجو برای تراشه های حافظه ی معیوب
SSD Recovery

بازیابی هارد SSD

► فراهم آوردن دسترسی مستقیم به محتوای تراشه های حافظه به نحوی که نیاز به برداشتن تراشه ها از روی برد نباشد.
► تقلید عملیات انتقال به منظور دسترسی به داده های کاربر
► بارگذاری میکروکد در رم درایوها
► خواندن و نوشتن محتوای SSD ROM
► بررسی صحت و سقم و بازیابی اطلاعات سرویس هارد SSD
► مشاهده ی پسورد و ریست کردن پاسورد ی که قبلاً بر روی SSD گذاشته شده بود
► خاموش کردن فرآیندهای فرعی در SSD برای جلوگیری از آسیب دیدن اطلاعات
► کار با Data Extractor

PC-3000 Flash
راهکاری سریع و بسیار پیشرفته همراه با حالتهای اتوماتیک و خودکار

برای کارآمدترین روشممکن برای بازیابی NAND فلش ها

ابزاری فوق تخصصی جهت بازیابی انواع مموری ها

کول دیسک ، اسمارت فون ها و…
PC-3000-Flash-1

PC-3000 Flash یک سیستم سخت افزار- نرم افزاری  فوق تخصصی است که به منظور بازیابی اطلاعات از تمامی ابزارهای مبتنی بر NAND (فلش دیسک‍های یو اس بی، مونولیت‍ها، SD، MS، xD، MMC، CF، ضبط صوت و رکوردر ها، آیفون و غیره) طراحی شده است، حتی در صورتی که امکان دسترسی از طریق درایو واسط مجاز وجود نداشته باشد.

New adapterآداپتورهای جدید برای PC-3000 Flash

آداپتور LGA/TLGA-52 (14×18)
آداپتور LGA/TLGA-52 (12×17) (اختیاری)

►  سازگار با فلش ریدر نسخه‍ی ۳.۰

►    سوکت ZIF

►  کار با چیپ‍های LGA/TLGA-52
LGA - TLGA 52

آداپتور BGA-152

►  سازگار با فلش ریدر نسخه‍ی ۳.۰

►    سوکت ZIF

►  کار با چیپ‍های BGA-152

آداپتور TSSOP-56 (اختیاری)

►  سازگار با فلش ریدر نسخه‍ی ۳.۰

►    سوکت ZIF

►  کار با چیپ‍های TSSOP-56

آداپتور تخته مدار (برای مونولیت‍ها)

►  سازگار با فلش ریدر نسخه‍ی ۳.۰ و ۴.۰

►   سیگنال‍های میانگیرشده

►   انتقال بر روی سطح (بافرا با دو منبع تغذیه ۱,۲V–۳,۶V)

►  قابلیت تحلیل پروتکل

►  مکان‍های بسته‍ی استاندارد برای TSOP/TSSOP-48, TLGA-52

►   جابجایی مجدد خروجی

►  از کار انداختن بافر اختیاری

  پایه های اضافی برای لحیم هر سیگنال

Power control adapter
Circuite Board Adapter

آداپتور کنترل برق (اختیاری) برای ورژن ۳.۰

►  سازگار با تمامی آداپتورهای خارجی

►   سیگنال‍های میانگیرشده

►  ۲ کانال منبع تغذیه‍ی کنترل نرم افزار مجزا(۰,۸V–۳,۶V, step 0,05V)

►  انتخاب نوع منبع کانال: پالسی، خطی

►  حفاظت جریان پیکربندی: ۱۰۰mA، ۱۵۰mA، ۲۰۰mA، ۳۰۰mA، ۵۰۰mA، ۱.۵A،

نامحدود

►  خطوط کلیدزنی مجزا (۳۳ خط)

►  کنترل کامل نرم‍افزار
[/av_textblock] [/av_one_half] [av_image src=’http://www.ihhco.com/wp-content/uploads/PC-3000-Flash-Circuit-Board-1‘ attachment=’6757′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’pop-up’][/av_image] [av_image src=’http://www.ihhco.com/wp-content/uploads/PC-3000-Flash-Circuit-Board‘ attachment=’6759′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’pop-up’][/av_image] [av_image src=’http://www.ihhco.com/wp-content/uploads/‘ attachment=’6928′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=”][/av_image] [av_image src=’http://www.ihhco.com/wp-content/uploads/g’ attachment=’5069′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’pop-up’][/av_image] [av_image src=’http://www.ihhco.com/wp-content/uploads/PC-3000-Flash-KitPC-3000 Flash Kit 1ent/uploads/TS

خدمات پشتیبانی فنی آزمایشگاه ACE

به دست آوردن بالاترین سطح راه کار تخصصی ،گام نخست است.  گام بسیار مهم بعدی دستیابی به پشتیبانی تخصصی مناسب برای استفاده از سیستم‍های PC-3000 است که تا حدامکان کارآمد باشند. ما شما را در مورد فناوری‍های PC-3000 راهنمایی می‍کنیم و به شما کمک می‍کنیم تا مهارتهای خود را در برطرف نمودن دامنه ی وسیعی از مشکلات بازیابی اطلاعات بهبود بخشید. حتی در صورتی که تمامی روش‍هایی که امتحان نموده اید با شکست مواجه شده اند، بی‍درنگ مشکل خود را با بخش پشتیبانی فنی آزمایشگاه ACE در میان گذارید. اکثر مشتریان می‍دانند که تماس با پشتیبانی فنی آزمایشگاه ACE آخرین امید آنها برای بازیابی داده ها در موارد بسیار سخت و هنگامی که دیگر تکنیک‍ها و روش‍ها دچار شکست شده اند میباشد. این امر مهارت و تخصص، کارایی قابل توجه، اعتماد مشتریان و اهمیت واقعی ما به نیازهای مشتریان را نشان می‍دهد.

پشتیبانی فنی آزمایشگاه ACE شامل موارد زیر میباشد:

►   مشاوره های تخصصی توسط مهندسین ACE Lab با استفاده از سیستم تیکت دهی CRM

►  ۲۴/۷ شماره تلفن ضروری

►   ارتباط به صورت چت زنده

►  کمک توسط برنامه Team Viewer توسط مهندسین آزمایشگاه ACE

►   بروزرسانی نرم‍افزار با ویژگی‍های منحصر به فردی که هیچ یک از ابزارهای دیگر ندارند

►   دسترسی به فروم های ویژه‍ی آزمایشگاه ACE

►   دسترسی به دانش پایه
ACE Lab supportACE Lab Training
ACE Lab Training 1

آموزش تخصصی

این روزها تمامی شرکت‍های بازیابی اطلاعات پیشرفته ، با فناوری‍های PC-3000 آشنا هستند و با موفقیت از محصولات PC-3000 در کار روزانه ی خود بهره می‍برند. دانش دقیق و عمیق PC-3000 به نیازی برای تمامی متخصصان شایسته ی بازیابی اطلاعاتبدل شده است.ACE Laboratory آماده است تا دانش، تجربه و مهارت‍های خود را که در طی ۲۲ سال اخیر به دست آورده ایم ،در اختیار تمامی کسانی که در زمینه ی بازیابی اطلاعات فعالیت دارند و یا نسبت به این زمینه علاقمند هستند قرار دهد.

چرا آموزش PC-3000 ؟

►  سه روز آموزش می‍تواند جایگزینی برای چندین ماه خودآموزی بی وقفه در مورد فناوری‍های PC-3000 شود

►  ترکیب مؤثر دانش نظری و عملی بازیابی اطلاعات

►  رویکرد فردی نسبت به هر کارآموز

کلاس درس آموزشی به‌روز همراه با کارگاه مجهز ویژه برای متخصصان بازیابی اطلاعات

►  ارائه ی مدارک رسمی و معتبر پس از تکمیل دوره ها

►  جایزه ی چندگانه «کومبو» برای دریافت همزمان آموزش، محصولات و خدمات
Types of training

انواع سمینارهای آموزشی

►  فناوری‍های PC-3000 برای بازیابی داده‍های هارد SSD

►  فناوری‍های PC-3000 برای بازیابی اطلاعاتفلش

►  فناوری‍های PC-3000 برای بازیابی اطلاعات  هارد دیسک

►   دوره‍ی پیشرفته ی بازیابی  اطلاعات  Seagate

►  آموزش پیشرفته ی PC-3000 Flash

اطلاعات بیشتر در: http://www.acelaboratory.com/training.php
ACE Team
شرکت ACE Laboratory  گروهی مجرب با حضور بیش از ۷۰ فرد باهوش و پرتلاش است که اهمیت زیادی را برای تکامل آنچه انجام می‍دهیم قائلند. مهارت در فناوری، تفکر  خلاقانه  و پشتکار به شرکت ACE Laboratory کمک می‍کند تا به هدف اصلی خود که ارائه ی بهترین راهکارهای تخصصی به مشتریان‌مان است دست یابیم.

و در طی این ۲۲ سال اخیر به اثبات رسانده‍ایم که واقعاً قادر به انجام این کار هستیم.

contact us

دیدگاهتان را بنویسید