هزینه ریکاوری هارد به عوامل زیادی وابسته است. برخی از شرکت‌ها، تعرفه بازیابی اطلاعات هارد را بر اساس میزان گیگ بازیابی شده محاسبه،بعضی از آنها نرخ ثابت و برخی هم به مشتری نگاه میکنند و میزان نگرانی او برای اطلاعات از دست رفته اش.

نحوه تعیین قیمت بازیابی اطلاعات

خانه سخت افزار، قیمت ریکاوری هارد و سایر حافظه های ذخیره ساز(فلش،رم) را بر اساس نوع پروژه و زمان صرف شده تعیین می‌‌کند. برای درک بهتر مثالی می زنیم:

فرض کنید شما برای بازیابی اطلاعات یک هارد ۶ ترابایت به خانه سخت افزار مراجعه می‌کنید. شخصی دیگر یک هارد قدیمی ۱۲ گیگی را می آورد. ممکن است شما برای تعرفه بازیابی اطلاعات هارد خود فقط ۳۰۰ هزارتومان پرداخت نمایید. ولی قیمت بازیابی اطلاعات هارد ۱۲ گیگی به مراتب بیشتر از نرخی باشد که شما برای بازیابی اطلاعات هارد خودتان پرداخت نموده اید.

مشتریان عزیز  اصرار در گرفتن قیمت بازیابی اطلاعات هاردشان را دارند. به ایشان عرض می کنیم هیچ دکتری تا مریضش را ویزیت نکرده باشد نسخه نمی نویسد. هر قیمتی که در این موقعیت بگویم صحیح نیست زیرا هارد باید کامل بررسی شود. البته اینکه یک مینیمم قیمت را داریم که بسته به نوع قطعه ( هارد ، فلش مموری ، دوربین دیجیتال ، دوربین مدار بسته و…) از ۱۰۰ هزارتومان آغاز میشود.

هزینه ریکاوری هارد اکسترنال و اینترنال
قیمت بازیابی اطلاعات هارد

هزینه بازیابی اطلاعات به چه عواملی وابسته است؟

ریکاوری سخت افزاری هارد و یا عبارت بهتر هزینه تعمیر هارد با ریکاوری اطلاعات هارد کاملا متفاوت است.در اولی ممکن است نیاز به تعویض قطعه باشد که باعث بالا رفتن قیمت آن خواهد شد.اما در حالت دوم عوامل زیر می تواند در ریکاوری موثر باشند:

  • هزینه بازیابی اطلاعات هارد بستگی دارد به نوع هارد دیسک و برند هارد
  • هزینه بازیابی اطلاعات هارد بستگی دارد به حجم هارد
  • هزینه بازیابی اطلاعات هارد بستگی دارد به نوع خرابی هارد
  • هزینه بازیابی اطلاعات هارد بستگی دارد به زمان صرف شده جهت عملیات بازیابی اطلاعات
  • هزینه بازیابی اطلاعات هارد بستگی دارد به هزینه قطعات مصرف شده جهت ترمیم هارد تا  بتوان عملیات بازیابی اطلاعات هارد را ادامه داد.
  • هزینه بازیابی اطلاعات هارد بستگی دارد گاها به مشاورانی که در طی پروسه استخدام میشوند.

تست و بررسی سریع هارد و اعلام اولیه قیمت ریکاوری اطلاعات به صورت رایگان!

خانه سخت افزار در تمامی موارد سعی میکند به محض حضور مشتری در مرکز بازیابی اطلاعات قطعه او را بررسی نماید. ایرادات قطعه را به مشتری اعلام نماید. باید توجه داشت که همیشه امکان پذیر نیست که تمامی ایرادات در عرض چند دقیقه مشخص شوند. زیرا ممکن است تست های اولیه قادر به شناسایی عمق خرابی نباشند و یا گاها هارد دیسک در زیر فشار و لود کاری ایراد خود را نمایان نماید.در هر صورت تشخیص خرابی هارد از ارکان اساسی میباشد.

تشخیص سالم بودن هارد

اما سعی ما بر آن است که اگر هارد دیسک واقعا ایراد خاصی ندارد به مشتری اطلاعی سریع بدهیم بلکه دیگر قطعات کامپیوترش خراب باشد که وضعیت به صورتی شده باشد که دیگر قادر به دیدن اطلاعات خود نیست.

خرابی هد ها و یا قطعات داخلی

گاهی لازم است مشتری در اسرع وقت دریابد که انجام تعمیر و یا بازیابی اطلاعات هارد او کار ساده ای نمیباشد و یا زمان بر است و همچنین نیازمند قطعات و یا هارد مشابه است.

قیمت اولیه بازیابی اطلاعات هارد

گاهی مشتری به این فکر است که قیمت بازیابی اطلاعات هارد او مثلا  فقط ۱۰۰ هزار تومان است و اصلا ارزش اطلاعات او بیش از این نباشد. پس لازم است در بدو ورود او بداند که ممکن است مثلا هزینه بازیابی اطلاعات هارد ایشان از حداقل ۲۰۰ هزار تومان شروع شود. شاید بهتر باشد او به دنبال راه ساده تری برای بازیابی اطلاعاتش باشد و اصلا ممکن است با صرف کمی زمان دوباره آنها را خودش بسازد.

دریافت اطلاعات کامل از مشتری

در تمامی پروژه های بازیابی اطلاعات لازم است که پس از تست اولیه مشتری تمامی دانسته های خود در مورد چگونگی پیدایش خرابی را به تکنسین ما توضیح دهد تا روشی بهتر ، سریع تر و ارزان تر برای بازیابی اطلاعات در نظر گرفته شود.

تشریح مراحل بازیابی اطلاعات و روشن کردن ذهن مشتری

لازم است که برای مشتری توضیح داده شود که ایراد قطعه ایشان چیست. شاید مشتری قصد تمیر و یا بازیابی اطلاعات را نداشته باشد و شاید خود ایشان راه هایی را برای رفع ایراد بلد باشند.

تست مجانی در زمان ورود هارد

شاید مشتری فقط بخواهد بداند که مشکل از کجا پیش آمده است. در خانه سخت افزار بدون دریافت مبلغی برای تست این توضیحات بصورت کامل برای ایشان داده خواهد شد. تست هارد کاملا رایگان میباشد.

راهنمای پیدا کردن هارد مشابه جهت تعویض هد برای انواع هارد درایو ها.

اعلام نهایی قیمت بازیابی اطلاعات هارد ( توافقی )

پس از آنکه مشتری با قیمت اولیه بازیابی اطلاعات موافقت نمود پروژه بازیابی اطلاعات آغاز میشود. هارد دیسک بصورت دقیق و کامل تست و بررسی میشود. همانطور که همیشه گفته ایم و سعی کرده ایم این پروسه کاری را اشاعه دهیم یک تکنسین بازیابی اطلاعات و یا تعمیر هارد باید اول یک متخصص تشخیص عیب باشد.

چرا که باید تشخیص درست باشد تا بتوان درمان خوبی را هم برگزید. در طی پروسه ممکن است چندین حالت مختلف پیش بیاید:

هزینه برطرف نمودن مشکلات نرم افزاری هارد

در کل و بصورت خلاصه باید عرض کنم که در این حالت هیچگونه مشکل سخت افزاری ، سوختن برد و خرابی برد الکترونیکی، خرابی مکانیکی، اثر ضربه یا خرابی بر اثر افتادن و … وجود ندارد و مشکل تماما نرم افزاری است؛ اما همیشه مشکلات نرم افزار ساده نیستند و گاهی برطرف کردن آن ها سخت تر و حتی غیر ممکن خواهد بود.

اما خوشبختانه  بسیاری از موارد نرم افزاری قابل حل هستند و جای نگرانی وجود ندارد. خانه سخت افزار بوسیله تکنیک های برتر، مهندسین کارآزموده و ابزارآلات به روز دنیا قادر است تمامی موارد و مشکلات را حل کند. قیمت بازیابی اطلاعات هارد در این موارد عموما” بستگی دارد به زمانی که برای یک پروژه صرف میشود بعلاوه ابزار و تکنیک استفاده شده.

مسلم است که قیمت بازیابی اطلاعات با یک نرم افزار ۳۰۰ دلاری با بازیابی اطلاعات بوسیله یک ابزار ۲۰ هزار دلاری تفاوت دارد همانطور که جابجایی یک بار به وسیله دو نفر آدم با هزینه جابجایی باری بوسیله یک جرثقیل ۲۰۰ تنی فرق میکند. لذا بهتر است مشتری یک هارد بانک جهت استخراج و ذخیره سازی اطلاعات در حین بازیابی اطلاعات به این مرکز ارسال نماید تا در زمان صرفه جویی شود.

هزینه برطرف نمودن مشکلات سخت افزاری هارد

گاهی مشکلاتی از قبیل خرابی هد، خرابی سطح پلتر، خرابی برد ، اسپیندل موتور، ضربه و… در کل هرآنچه که حالت فیزیکی قطعه را تخریب یا تعویض نموده باشد چالشی بزرگ بر سر راه بازیابی اطلاعات هارد است. اما حسن آن این است که میتوان با تشخیص درست قطعه خراب و تعویض تخصصی آن دوباره هارد دیسک را عملیاتی نمود. با این حال کار ساده ای نیست و نیاز به تجربه و دانش لازم دارد. البته که در این حالت نیاز به قطعه یدکی هم از عوامل تعیین کننده قیمت میباشد. مثلا برای تعویض هد یک هارد اکسترنال باید هد را از درون یک هارد سالم اهداء کننده برداشت که البته این هارد نیز باید شرایط و مختصات خاص خودش را داشته باشد.

هزینه ایرادات و خرابی کمپلکس نرم افزاری و سخت افزاری:

گاهی ایرادات صرفا نرم افزاری یا سخت افزاری نیستند یا شاید چندین ایراد سخت افزاری و یا چندین ایراد نرم افزاری پیش آمده باشد. مثلا” به دلیل نوسانات ولتاژی در زمانی کوتاه اطلاعاتی به اشتباه دوباره نویسی شده و به جداول پارتیشن آسیب وارد شده است ، همچنین متاسفانه هد بر روی پلتر خوابیده و شکسته است. Raid پریده است و متاسفانه یک یا چند هارد نیز آسیب دیده اند و یا نوسانات ولتاژی برد را خراب کرده و در عین حال یکی یا چند هد خواندن و نوشتن را نیز معیوب ساخته و… کار مرحله به مرحله جلو میرود و هر چند برای مشتری ناخوش آیند است اما واقعتی است که امکان دارد اتفاق بیافتد.

قیمت هارد مشابه – دونر Donor Drive 

هزینه بازیابی اطلاعاتلازم میدانم توجه شما را به این نکته جلب نماییم که جهت عملیات جراحی هارد و تعویض هد هارد و یا پلتر مراحل خاصی انجام میشد که شرح کامل آن را در پست موجود است جراحی هارد دیسک تعویض هد هارد (کلیک کنید ).
اما قیمت هارد مشابه ممکن است کمی کمتر از قیمت هارد نو باشد ( به دلیل دست دوم بودن ) و یا ممکن است چندین برابر قیمت نو آن هارد در زمان خودش ( به دلیل نایاب بودن و یا قدیمی بودن هارد ). برای هارد های مشابه دو مشکل زیر گاها وجود دارد:

پیدا کردن هارد مشابه: ممکن است ما و همچنین دیگر همکاران هارد مشابه مورد نیاز مشتری را در آرشیو نداشته باشیم . لازم است از خارج از کشور تهیه شود و یا در داخل به دنبال آن بگردیم و این زمان بر است.

قیمت هارد مشابه: گاهی قیمت یک هارد مشابه درست برای جراحی کمتر یا بیش از چند برابر قیمت خود هارد خراب  است زیرا که ممکن است هاردی نایاب باشد و یا قدیمی و… حتی اگر بخواهید هارد را از خارج از کشور نیز تهیه بفرمایید حد اقل هزینه های پست بین صد تا سیصد هزار تومان است.

چکیده:

ممکن است در بدو ورود و بعد از تست اولیه به شما رقم شصت تا یکصدوپنجاه هزارتومان اعلام شود و اگر هیچ مشکل خاصی در حین پروژه پیش نیاید شما همان رقم مینیمم یعنی شصت هزار تومان را پرداخت نمایید.

اما اگر مشکلات دیگر هویدا شوند با شما تماس گرفته خواهد شد و قیمت را به شما اعلام خواهند کرد مسلم است که اگر چنین نشد نرخ همان کمترین است. قیمت بازیابی اطلاعات هارد به عوامل زیادی بستگی دارد که میتوان به مهم ترین آنها بدین شرح اشاره نمود: نوع خرابی هارد، روش تعمیر و بازیابی اطلاعات هارد، زمان صرف شده جهت بازیابی اطلاعات هارد، قطعات استفاده شده برای بازیابی اطلاعات هارد و ترمیم و تعمیر هارد، نوع دستگاه و ابزار آلات استفاده شده. اما گاهی قیمت حتی برای مرکز بازیابی اطلاعات نیز مقرون به صرفه نمیباشد زیرا زمان بسیار زیادی برای بازیابی هارد صرف شده و یا نوع و جنس اطلاعات ممکن است بصورتی باشد که برای مشتری مرون به صرفه نباشد به همین دلیل آپشن آخر توافق میباشد.

سئوالات متداول

برای بازیابی اطلاعات خود چقدر باید هزینه کنیم؟

پیچیدگی و زمان صرف شده برای بازیابی دو عامل مهم در تعیین قیمت بازیابی اطلاعات است.سیاست «خانه سخت افزار» ارزیابی تشخیصی رایگان در ابتدای کار، و «دریافت هزینه پس از بازیابی اطلاعات»است.

میزان موفقیت خانه سخت افزار در بازیابی اطلاعات چقدر است؟

ادعاهای اغراق آمیز موفقیت ۱۰۰٪ در بازیابی اطلاعات یک دروغ بزرگ است .  بازیابی اطلاعات یک فرآیند پیچیده با محدودیتهای فیزیکی و منطقی است،که مشخص میکند چه کاری قابل انجام است یا نه. خانه سخت افزار دارای سابقه به اثبات رسیده موفقیت ۹۵٪  که اغلب دیگر مراکز بازیابی اطلاعات از عهده آن بر نمیآیند. بسیاری از مشتریان ما کسانی هستند که افراد کم تجربه قطعه ذخیره ساز اطلاعات آنها را دستکاری نموده بودند. خوشبختانه توانسته ایم اطلاعات این مشتریان را نیز ریکاوری کنیم.

در صورتی که اطلاعات من بازگردانی نشوند، چه اتفاقی می افتد؟

مرکز بازیابی اطلاعات خانه سخت افزار  به رعایت انطباق کامل با استانداردهای صنعتی متعهد شده است، و سیاست «دریافت هزینه پس از بازیابی اطلاعات» ارئه می‌دهد.  برای بعضی موارد مانند بازیابی اطلاعات دوربین مداربسته DVR و بازیابی سرور Raid  با هماهنگی هزینه گزارش دهی کامل به مشتری اعلام شده و در صورت رضایت مراحل بازیابی انجام خواهد شد .

مراحل بازیابی اطلاعات به چه صورت انجام می شود؟

پس از ارزیابی رایگان دستگاه شما،  مرکز ریکاوری خانه سخت افزار در  ارتباط با تعیین هزینه های وابسته با شما تماس خواهد گرفت.  اگر شما تصمیم گرفتید بازیابی اطلاعات شما انجام شود، ما پروژه شما را در اختیار  مهندسان خود قرار میدهیم.  همچنین پیگیری پروژه به صورت آنلاین با تصاویر و نمونه های استخراج شده ارائه میدهیم، تا شما را در جریان پیشرفت فعالیت بازیابی اطلاعات خود قرار دهیم.

ارسال هارد به خانه سخت افزار چطور امکان پذیر است؟

برای ارسال هارد به شرکت، ابتدا با مطالعه شرایط و قوانین شرکت ضمن آشنایی با نحوه خدمات از روش ارسال هارد و بسته بندی ایمن آن مطلع می‌شوید.همچنین برای دریافت مشاوره می توانید از قسمت تماس با ما فرم مربط را پرکرده و منتظر تماس همکاران ما با شید.

۴.۱/۵ - (۹ امتیاز)

28 دیدگاه برای “هزینه ریکاوری هارد چطور محاسبه می‌شود؟

  1. ملیکا گفته:

    من هاردمو بردم یه مرکز دادم تا ریکاوری بشه
    هاردم رو چون با otg به موبایلم وصل کردم فرمت شده
    ولی گفتن ریکاوری پنجاه پنجاست
    درسته؟
    یعنی با ممکنه با ریکاوری اطلاعات ۱۰۰ درصد و کامل برنگرده؟

    ۳
    ۱
    • خانه سخت افزار گفته:

      سلام
      گفتن احتمال پنجاه پنجاه یعنی شانسی واین نه درسته نه علمی اطلاعات همیشه قابل بازیابی هست اما اگر اطلاعات بازیابی نشه یک کارشناسی درست باید دلیل اون رو بگه
      به عنوان مثال یک پارتیشن با ظرفیت یک ترا بایت اگر فرمت ویک ترا بایت اطلاعات جدید اضافه شود و فضای خالی در هارد نماند این غیر قابل بازیابی هست
      یک هارد ssd در ویندوز ۱۰ اگر فرمت شود به خاطر قاعده trim غیر قابل بازیابی هست
      وغیره پس ما پنجاه پنجاه نداریم
      اگر شخصی متخصص باشد باید اطلاعات بدون کم و کاست ریکاوری شود اگر نتوانست باید با دلیل عدم توانایی یا عدم ریکاوری نشدن رو خدمت شما بگهسلام
      گفتن احتمال پنجاه پنجاه یعنی شانسی واین نه درسته نه علمی اطلاعات همیشه قابل بازیابی هست اما اگر اطلاعات بازیابی نشه یک کارشناسی درست باید دلیل اون رو بگه
      به عنوان مثال یک پارتیشن با ظرفیت یک ترا بایت اگر فرمت ویک ترا بایت اطلاعات جدید اضافه شود و فضای خالی در هارد نماند این غیر قابل بازیابی هست
      یک هارد ssd در ویندوز ۱۰ اگر فرمت شود به خاطر قاعده trim غیر قابل بازیابی هست
      وغیره پس ما پنجاه پنجاه نداریم
      اگر شخصی متخصص باشد باید اطلاعات بدون کم و کاست ریکاوری شود اگر نتوانست باید با دلیل عدم توانایی یا عدم ریکاوری نشدن رو خدمت شما بگه

      ۷
      ۰
  2. سینا گفته:

    سلام. خسته نباشید. یک هارد توشیبا ۶۴۰ گیگ اینترنال لبتاب داشتم. متاسفانه سوخته. تعمیرکار گفتن که چهار تا هدش کامل از دست رفته. میخاستم ببینم امکان بازیابی اطلاعاتش هست؟ و اینکه هزینش چقدر میشه؟

    ۱
    ۰
    • خانه سخت افزار گفته:

      سلام وقتتون بخیر
      ببنید هارد نمیسوزه در واقعا هد هارد هست که اطلاعات شما زیر هد و روی پلتر قرار میگیره،که با توجه به ضربه هد هارد اسیب میبینه،و فقط برای اطلاعات میتونیم جراحی انجام بدیم که در واقع باید یه هد مشابه هارد شما تهیه کنیم و تعویض هد انجام بشه
      زمانی که هارد میسوزه در واقع برد هاردِ،خود هارد دارای هد و پلتری که هد میشکنه.

      ۱
      ۰
      • رمضان کریمی گفته:

        سلام
        ویندوز لپ تاپم مشکل داشت به یه مرکز کامپیوتر دادم که ویندوزش و عوض کنه مناسفانه کل درایوها رو فرمت کرده.هارد لپ تاپ ssd در ویندوز ۱۰ بودش.آیا امکان ریکاوری داده ها هستس یا نه؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

        ۰
        ۰
  3. نرگس گفته:

    سلام متاسفانه Sd دوربینم رو ناخواسته فرمت کردم و اطلاعات مهمی رو حذف کردم دو بار ریکاوری کردم اما اطلاعاتم اسیب دیده برگشته و دو بار اطلاعات عین همآسیب دیده.. خوردم به تعطیلات و زمان زیادی هم ندارم برای تحویل پروژه ها.. ممنون میشم راهنماییم کنید.. تماس هم گرفتم و پاسخ ندادید قطعا ب خاطر تعطیلاته..

    ۱
    ۱
  4. میثم گفته:

    سلام
    لپ‌تاپ دل سری n۵۱۱۰ دارم. وقتی ویندوز داشت ران می‌شد برق قطع شد و بعدش که روشن کردم هیچ درایوی رو تشخیص نمی‌ده. حتی با کامند‌پرامپ تست کردم درایوها ۰ هستن
    موقع کار هم یه صدای بوق ضعیف قطع و وصل می‌شه. به چندجا نشون دادم گفتن هاردش باشد تعویض بشه و اون صدا هم برای هاردشه.
    حالا ۲ تا سوال دارم
    ۱. هارد رو می‌شه تعمیر کرد یا باید حتما تعویض بشه؟؟ چون هزینه برام خیلی مهمه
    ۲. یه بخشی از اطلاعاتم برام مهمه. می‌شه ریکاوری کرد؟ چون باقیش مهم نیست
    ممنون از راهنمایی‌تون

    ۰
    ۰
    • خانه سخت افزار گفته:

      سلام وقتتون بخیر به احتمال زیاد هارد شما با توجه به نوسان برقی که بهش وارد شده عدم شناسایی شده اول باید برام بیارید چک کنم ببینم خرابی هاردتون در چه حد است.بعد میتونم بگم قابل تعمیر یا خیر برای پروسه بازیابی اگر عدم شناسایی باشد با دستگاه PC3000 اول شناسایی برای بازیابی برطرف میشود بعد اگر هدها ضغیف نباشد بعد از بازیابی پروسه تعمیر انجام خواهد شد و برای دیتا نیاز به هارد دوم هم داریم که دیتا اگر ریکاوری شد تحویلتون بدم

      ۲
      ۰
  5. ذکاوت گفته:

    من هاردم ۲ ترا هست ولی وقتی میخوام ویندوز بریزم بجایی که کلا کل ظرفیت را نشان بدهد ۹۳۲ گیگ را نشان میدهد یک بار با ابونتو تست کردم توی آن ۲ترا نشان می دهد فرمت کردم ولی باز توی ویندوز میام نمایش نمیده-
    لطفا راهنمایی کنید.

    ۱
    ۰
    • خانه سخت افزار گفته:

      سلام
      در موارد مشابه، اغلب مشتری های عزیز این اشتباه رو می کنند که برای چک کردن هارد یا پارتیشن ها در my computer یا قسمت this pc را چک می کنند؛ اما اگر هارد پارتیشن بندی نشده باشد در این قسمت نمایش داده نمی شود ممکنه هارد شما فضایی خالی یا همان unallocated داشته باشد واین اگر پارتیشن بندی نشده باشد نشان داده نمی شود برای دیدن ظرفیت درست هاردتون باید در قسمت this pc کلید راست کرده و سپس manage را زده سپس در قسمت disk managment ظرفیت درست هارد رو ببینید.

      ۳
      ۰
  6. امیرمحمد گفته:

    سلام وقت بخیر حین کار با مجیک پارتیشن میخواستم یک درایور رو به gpt تبدیل کنم اونم ارور نصب ویندوز که میگفت باید gpt بشه متاسفانه حواسم نبود تب بالای صفحه قسمت new partion table رو زدم و کلا درایور ویندوز و درایور اطلاعات شخصیم پرید و یک درایور unlocated تشکیل شد حالا راهی برای بازگردانی اطلاعات هست باید چیکار کنم؟ دیگه لپ تاپ خاموش کردم دست نزدم :(((((

    ۲
    ۰
  7. مریم گفته:

    سلام دو سه روز پیش اشتباهی دستم خورد و از قسمت مدیریت فایل فیلم هایی که تو حافظه داخلی گوشیم لود پاک کردم تو سطل آشغال هم نیست چون پشتیبان گیری نکرده بودم امکان برگشت فیلم ها هست؟ هزینش چقدر میشه تقریبا

    ۱
    ۰
  8. Sh گفته:

    سلام وقتتون بخیر
    یکی دو روز بود که لبتاب من یه ارور میداد که چون معمولا لبتاب ارور درمورد آپدیت میده نادیدش گرفتم و می‌بستم که وقتی در حین استفاده شارژش تموم شد وقتی روشنش کردم یه صفحه آبی تنظیمات اومد که وقتی بردمش پیش تعمیرکار اول احتمال پریدن ویندوز دادن ولی بعدش گفتن مشکل از هارد چون از اون صفحه خارج نمیشد و هارد صدای تیک تاک ساعت میداد
    هارد من ۱ ترابایت هست نوع هاردم تعمیرکار گفتن هارد اولیه توی لبتاب ساده هست که احتمال خرابی بالایی دارن میخواستم ببینم با این توضیحات یه برآورد قیمت برای بازیابی اطلاعاتش میتونید بدید تا در صورت لزوم براتون بفرستم

    ۱
    ۰
  9. امير گفته:

    سلام
    هارد کامپیوترم ١٠ بد سکتور داده و ۴ تا از درایو هام کلا حذف شدن و به حالت unalloacted در اومدن و نمیشه پارتیشن بندی کنم
    میخواستم بدونم که اطلاعاتم قابل بازیابی هست یا خیر
    سلامت هاردم هم ٧٢ و good زده
    ممنون

    ۳
    ۰
  10. مهسا گفته:

    با عرض سلام و خسته نباشید.
    بنده هاردم رو به تلوزیون وصل کردم درست بود باهاش چندیدن فیلم هم تماشا کردم اما وقتی به لپتاپم وصل کردم فقط حافظه رو نشون میداد و نمیشد وارد پوشه فیلم هام بشم.ایا با ریکاوری کردن درست میشه؟

    ۲
    ۰
  11. داود گفته:

    سلام خسته نباشید
    من هاردم رو با otg به گوشیم وصل کردم و کل اطلاعاتش پاک شد بعد با یک نرم افزاری اطلاعاتم رو برگردوندم اما متوجه شدم که پوشه بندی نداره و قریب به ۵۰ درصد اطلاعاتم ریکاوری نشده خواستم بگم که میشه اطلاعاتم ۱۰۰ درصد بازیابی بشه و با همون پوشه بندی هایی که ایجاد کردم یا خیر ؟

    ۲
    ۰
  12. موسی گفته:

    با درود بر مهندسین عزیز خانه سخت افزار . بخدمت بازدید کنندگان عرض کنم تا حد ممکن هارد خود را به تلویزیون وصل نکنید بخاطر نواسانات برق و حتّی با محافظ های استاندارد . با این قیمتها نمیشه نفس کشید . ما ایرانی ها چقدر بد بختیم درامد ریال ولی زندگی با دلار

    ۱
    ۰
  13. ص ش گفته:

    سلام
    هارد یک ترابایتی من با خارج کردن ناگهانی از گوشی کلا نمیدونم پاک شده یا از کار افتاده .. به هر دستگاهی میزنم نشون نمیده ولی موتورش میچرخه ..آیا درست میشه؟؟ مشخصات vista
    مدل .. WDBUZG0010BBK
    سریال.. WXF1A947P04N

    ۰
    ۰
  14. سجاد گفته:

    سلام.
    حین نصب ویندوز با ابزار دیسک پارت اشتباه دستور کلین روی دیسک اصلی رو دادم و پارتیشن هام به صورت کامل پاک شدن. میخام‌ بدونم چقدر ممکنه برگرده اطلاعاتم برگرده؟ هیچ اقدام دیگه ای بعدش که باعث تغییر سکتور ها بشه انجام ندادم…
    در صورتی ک درایوی با بیت لوکر هم قفل بوده باشه چی؟!

    ۰
    ۰
  15. مهدی شمسی گفته:

    با سلام و خسته نباشید خدمت پرسنل متخصص شرکت خانه سخت افزار ایرانیان…
    بنده یک هارد یک ترابایت سیلیکون پاور مدل A80 دارم که متاسفانه در اثر یه شوک الکتریسیته ساکن در اثر دست موقع جدا کردن از TV به گفته متصدی نمایندگی گارانتی شرکت متین واقع در خیابان چها ر باغ بالا اصفهان(در گیری هد)پیدا کرده و دیگه به درد نمیخوره و اطلاعاتش هم قابل بازیابی نمی باشد.لذا خواستم ببینم که هارد قابل تعمیر و برگرداندن اطلاعات هست یا نه؟
    لازم به ذکر است که وقتی مجدد هارد را به کامپیوتر وصل میکنم یه صدای دینگ دینگ ابتدای کار می‌کنه و هارد لرزش هم داره و ال ای دی داخل هارد هم روشن میشه ولی اطلاعات بالا نمیاد.
    خواهشمندم راهنمایی بفرمائید.مچکرم.🌹

    ۰
    ۰
  16. ک گفته:

    وقت بخیر
    یه فایلی تو یکی از درایو های داخل هارد یک ترام عدم دسترسی به اطلاعات میداد و حجم پوشه رو صفر نشون میداد درحالیکه حدود ۱۸۰ گیگ حجم داشت.
    دادم برام با نرم افزار ریکاوری کردن ومیخواستم ببینم چقدر هزینه باید به ایشون پرداخت کنم.
    حجم فایل های بازگشتی هم ۱۶۰ گیگ هست

    ۰
    ۰

دیدگاهتان را بنویسید