تعمیر هارد هیتاچی

تعمیر بازیابی اطلاعات بدسکتور هارد هیتاچی HITACHI ازایرادات شایع در این مدل هارد می باشد. هارد هیتاچی بیشترین کاربرد را در لپ تاپ دارا می باشد هر چند هارد اینترتال هیتاچی نیز موجود می باشد اما تعداد کمتری نسبت به هاردهای سیگیت وسترن می باشد. از ایرادات دیگر در هارد هیتاچی می توان به عدم شناسایی و صدای غیر عادی باشد که دراین نمونه از ایرادات یا مشکل فریم فری می باشد یا هارد دچار ضربه یا نوسان شده و نیاز به جراحی می باشد.

به مشتریان عزیز ما این وعده را می دهیم در رابطه خرابیهای فوق نگران از دست رفتن اطلاعات خود نباشید خانه سخت افزار تنها نماینده PC3000 با بهره گیری از مجرب ترین متخصصین خود و نیز با بهره گیری از تکنیال ساپورت شرکت  AC LABنگرانی شما را جهت از دست دادن اطلاعات مرتفع نموده

جراحی هارد هیتاچی HITACHI

اگر از هارد خود صدای غیر عادی می شنوید نگران نباشید خانه سخت افزار با بهره گیری بروزترین کلین روم و ابزار مناسب جهت تعویض هد و پلتر آماده جراحی هارد شما می باشد و این ابزار آلات در کنار متخصصین مجرب ریسک جراحی هاردهای هیتاچی را بسیار کم کرده است.

برداشتن پسورد هارد هیتاچی HITACHI

یکسری از هاردهای هیتاچی دچار مشکل پسورد شده و فریم ور هارد را قفل کرده و مشتری اعلام می کند که پسورد را نمی داند اگر به این مشکل برخوردید نگران نباشید در حضور شما پسورد برداشته شده و به اطلاعات خود دسترسی پیدا می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید