یکی از روش‌‌های مرسوم در بازیابی اطلاعات فلش سوخته، تعویض قطعه ای به نام NAND است.این قطعه نقش محوری در ساختار فلش مموری دارد؛که با تعویض آن با نوع سالم آن می‌توان فلش مموری سوخته را بازیابی نمود.

 برای تعمیر فلش سوخته، ابتدا حافظه را از فلش مموری جدا کرده و درون ابزارآلات خاص گذاشته و به کمک دستگاه ریکاوری آن را شناسایی و شروع به خواندن اطلاعات صفر و یک آن می‌کنیم. سپس اطلاعات را به درستی در کنار هم چیده و از مترجم مخصوص و مشابه قطعه سخت افزاری کنترلر آن درایو استفاده نموده و داده ها را ترجمه می کنیم و در آخر اطلاعات آن را استخراج می نماییم.

حافظه های فلش دارای انواع و مدل های مختلفی هستند مانند قلم ، درایو های USB ، مموری های SD و ماکرو SD و … که کاربرد های فراوانی دارند از جمله حافظه های گوشی های موبایل و دوربین دیجیتال و… . به دلیل کوچک بودن و نداشتن قطعات مکانیکی حمل و نقل آنها آسان است.

ما توصیه میکنیم که اطلاعات مهم خود را در درون اینگونه حافظه‌ها ذخیره نکنید؛ چرا که ریکاوری فلش سوخته، کار آسانی نیست. چون ممکن است هزینه ای  چند برابری نسبت به قیمت خود قطعه داشته باشد. به همین دلیل بهتر است بیشتر مراقب اطلاعات ذخیره شده خود در درون درایو های فلش یو اس بی باشید. چندین ایراد شایع وجود دارد که کاربران عموما با آن ها برخورد می کنند.

چطور می‌توان فهمید فلش سوخته است؟

در ادامه سعی کرده ایم حالت‌های مختلف سوختن فلش مموری را بررسی نماییم تا بفهمیم اگر فلش مموری بسوزد چه اتفاقی می‌افتد.به همین دلیل پیغام های خطایی که هنگام اتصا فلش به سیستم مشاهده می شود را برسی و آن‌ها را توضیح میدهیم:

هنگام اتصال پیام Unable to Safely Remove a USB Device بدهد

فلش در این حالت قادر به قطع ارتباط در حالت امن نمی باشد،حتما توصیه می شود قبل از کشیدن کابل یا خود قطعه از درگاه USB بر روی آیکون کوچک در سمت راست گوشه پایین صفحه نمایش که برای جدا سازی امن قطعه USB تعبیه شده است کلیک کنید. اما گاهی پیغام زیر به شما نمایش داده میشود . بهتر است موارد زیر را چک کنید:

  1. عملیات کپی ، جابجایی اطلاعات و پردازش داده ها در حال انجام نباشد.
  2. هیچ یک از اطلاعات درون درایو USB شما در برنامه ای در حال اجرا باز نباشد.
  3. اگر موردی نیافتید Task Manager را باز کنید و برنامه های در حال اجرا در پشت صحنه را ببندید شاید که یکی از آنها درایو شما را مشغول کرده است.

توجه کنید به هیچ عنوان با اعلام زور قطعه را جدا نکنید زیرا احتمال آسیب رساندن به قطعه زیاد خواهد بود.

بازیابی اطلاعات از فلش سوخته
هنگام اتصال پیام Unable to Safely Remove a USB Device بدهد

نمایش پیام USB device not recognized problem درایو یو اس بی شناسایی نمیشود

گاهی یک درایو USB را به کامپیوتر متصل می کنید اما چیزی نمایش داده نمیشود. ممکن است ایرادات زیر موجب متصل نشدن درایو به سیستم عامل باشد:

  1.  مشکلات بایوس
  2. ناپایداری ولتاژ راه انداز درایو USB
  3. خرابی اطلاعات درون درایو یو اس بی
  4. مشکل در سازگاری قطعه ، سیستم عامل ، کامپیوتر و یا درگاه USB
  5. ایرادات فیرم ویری در درایو یو اس بی
  6. و…
بازیابی اطلاعات از فلش سوخته
نمایش پیام USB device not recognized problem درایو یو اس بی شناسایی نمیشود

USB Device Is Not Accessible غیر قابل دسترس بودن

خیلی ناراحت کننده است که پیغام غیر قابل دسترس بودن اطلاعات را در زمان اتصال قطعه به کامپیوتر ببینیم. بدتر از آن دیدن پیغامی مبنی بر فرمت نمودن درایو است. هیچ اطلاعاتی در درایو قابل دیدن نیست. عموما” مشکل میتواند ویروسی شدن قطعه و یا خرابی فایل سیستم باشد. باید قطعه را کاملا” بررسی نمود.

USB Device Is Not Accessible غیر قابل دسترس بودن
USB Device Is Not Accessible غیر قابل دسترس بودن
 

نگران از دست رفتن اطلاعات خود از کول دیسک و یا مموری فلش سوخته خود نباشید.

بازیابی اطلاعات فلش سوخته

 

PC-3000 Flash SSD edition تنها راه بازیابی اطلاعات ازدست رفته شما می باشد . خانه سخت افزار با در اختیار داشتن آخرین تکنولوژی های روز دنیا این امکان را برای شما فراهم می نماید تا اطلاعات ازدست رفته خود را بدست بیاورید.

بازیابی اطلاعات فلش سوخته بازیابی مموری سوخته PC-3000 Flash
بازیابی اطلاعات از فلش سوخته بازیابی مموری سوخته PC-3000 Flash

چرا فلش مموری یا رم توسط سیستم شناسایی نمی‌شود؟

ایرادات مختلفی برای رم ، فلش مموری ها و یا کول دیسک پیش می آید که وقتی آنها را در رم ریدر و یا به پورت USB متصل می نمایید دیگر دیتکت نمی شوند عمده این ایرادات را می توان به صورت زیر دسته بندی نمود:

  • سوختن کنترلر مموری فلش
  • خرابی های سخت افزاری دیگر
  • خرابی در فرم ویر
  • شکستگی برد اصل کول دیسک و یا مموری
  • خرابی در پین های اتصال

بعضی از این دسته ایرادات قابل حل بوده و فلش مموری یا کول دیسک شما قابلیت کارکردن دوباره را خواهند یافت و اما بعضی دیگر خیر. در این صورت است که به اصطلاح گفته می شود مموری فلش یا کول دیسک سوخته است . آیا شما می دانید این مشکل نیز قابل حل می باشد و اطلاعات شما قابل بازیابی؟

متاسفانه دیده می شود افراد غیر متخصص دست به عملیاتی میزنند تا بتوانند به اطلاعات دسترسی پیدا کنند که در ۹۹% موارد نه تنها به اطلاعات آن مموری فلش یا کول دیسک نمی رسند بلکه صدمات جبران ناپذیری نیز به سیستم وارد می نمایند. توجه شما به چند نکته جلب می نمایم:

  • به هیچ عنوان از هویه برای لحیم کاری در کول دیسک و یا مموری هایی که دارای NAND فلش هستند استفاده نکنید. زیرا به صادگی کل اطلاعات ذخیره شده در این وسایل را نابود می نمایید.
  • به هیچ عنوان سعی در جایگزینی حافظه مموری خود در یک قطعه مشابه دیگر ننمایید.
  • به هیچ عنوان دست خود را بصورت مستقیم به برد و یا آی سی های فلش NAND نزنید .زیرا الکتریسیته ساکن موجود در بدن خود را بصورت مستقیم به آن قطعه شارژ خواهید نمود.
  • به هیچ عنوان سعی در باز نمودن پوشش قطعه در صورتیکه نمی دانید چگونه باید آن را باز کنید ننمایید. گاها” استفاده از ابزار تیز مانند پیچ گوشتی و تیغ می تواند آثار جبران ناپذیر به قطعه وارد کنند.

چطور فلش سوخته را تعمیر کنیم؟

در ادامه قصد داریم به صورت تصویری مراحل بازیابی اطلاعات فلش مموری ها و کول دیسک سوخته را نشان دهیم. برای مثال یک فلش مموری را بررسی خواهیم کرد.

ریکاوری فلش سوخته

عکس زیر بیانگر قطعات داخلی یک فلش مموری است.همانطور که مشاهده می‌کنید در تمامی کول دیسک ها و یا مموری های دیگر یک حافظه فلش وجود دارد.بازیابی اطلاعات فلش سوخته

البته این حافظه فلش چندین نوع مختلف را در اینگونه مموری ها پوشش می دهد که عکس زیر بیانگر تنوع این نوع از حافظه های فلش می باشد. در مطالب بعدی مفصل راجع به اینگونه فلش ها و همچنین انواع بایوس مادربرد نیز صحبت خواهیم کرد.

بازیابی اطلاعات فلش مموری
بازیابی اطلاعات فلش مموری

خوب بطور معمول ما با حافظه NAND کارمان را شروع می کنیم و پس از باز کردن قطعه بوسیله یک هات گان ( هوای گرم) این حافظه را از دستگاه جدا می کنیم. در ابتدا بدون اینکه به کول دیسک صدمه وارد شود آن را باز می کنیم.

بازیابی اطلاعات فلش مموری
بازیابی اطلاعات فلش مموری

حال کافی است حافظه فلش NANDرا پیدا کرده و کمی خمیر فلکس به پایه های آن بوسیله یک برس نرم نقاشی بمالید تا قلع به راحتی و بدون اکسید شدن ذوب شود تا بتوانید بدون مشکل آن را جدا کنید.

چیپ فلش
بازیابی اطلاعات فلش مموری

 حال با حرارت مناسب بدون آنکه آسیبی به برد و یا حافظه فلش NAND وارد شود آن را گرم کنید و با یک پنس مناسب  قطعه را در زمان ذوب شدن از برد جدا کنید.

آموزش تعمیر فلش مموری
آموزش تعمیر فلش مموری

 پس از جدا کردن قطعه از برد آن را با تینر ۱۰۰۰۰ فوری و یک مسواک یا برس کاملا” شستو شو دهید تا پایه ها کاملا” از خمیر فلکس عاری شنود زیرا ممکن است کثیفی یا خمیر اضافی باعث شود تا ما نتوانیم اتصال خوبی با پایه ها برقرار کنیم.

تعمیر فلش مموری
تعمیر فلش مموری

بوسیله یک پنس مناسب حافظه فاش NAND را در PC-3000 Flash SSD Edition  در سمت مناسب خودش قرار دهید و حالا برنامه را اجرا کنید .

ریکاوری فلش سوخته
ریکاوری فلش سوخته

 پس از خواندن ID مشخصات  تمامی حافظه های فلش NAND ( در بعضی از مموری ها یا کول دیسک ها ۲ تا ۴ عدد حافظه NAND وجود دارد بسته به میزان حافظه ) و سپس بار کردن حاظه تمامی هسته های موجود ، شروع می کنیم به آنالیز کردن اطلاعات و پس از آن  PC-3000 Flash دیتا ها را بازیابی کرده  و فقط کافی است آن ها را به درون یک هارد یا Storage دیگر منتقل نماییم.

تعمیر و ریکاوری فلش
تعمیر و ریکاوری فلش

بازیابی اطلاعات فلش مموری

نرم افزار بازیابی اطلاعات
نرم افزار بازیابی اطلاعات

نرم افزار ریکاوری فلش

چکیده:

برای تعمیر فلش هیچگاه اقدام به بازکردن آن بدون تجهیزات نکنید.این کار باعث بروز مشکلات بیشتری در روند ریکاوری خواهد شد و ممکن است تمام اطلاعات ذخیره شده در ان برای همیشه از بین برود.بازیابی فلش سوخته امکان پذیر است اما تعمیر فلش باید و نبایدهایی دارد که بعد از برسی آن مشخص می شود.اگر اطلاعات ارزشمندی داخل فلش ندارید برای تعمیر آن هزینه نکنید.

بنابرین ریکاوری فلش باید بدست افراد متخصص و کارشناسان بازیابی انجام شود.توصیه ما برای جلوگیری از مشکلات بیشتر اینست که به محض مشاهده اختلال در فلش خود به سرعت آن را خارج کرده و با یک مرکز بازیابی اطلاعات تماس بگیرید.

سئوالات متداول

آیا اطلاعات فلش سوخته قابل بازیابی است؟

بله.حافظه های فلش از آی سی های NAND بهره میبرند.اکز فلش بسوزد این قطعه و یا کنترلر های فلش به مشکل بر می خورند .برای بازیابی اطلاعات فلش،می‌توان با استفاده از جایگزین نمودن قطعه سالم داده‌ها را بازیابی نمود.

علت نشناختن فلش توسط سیستم چیست؟

عوامل زیادی در نشناختن فلش درایو توسط سیتم وجود دارد. اما  مهمترین انها عبارتند از:

  • سوختن کنترلر فلش مموری که باعث می شود فلش توسط سیتم شناسایی نشود.
  • خرابی های سخت افزاری مثل سوختن NAND که فلش در این حالت دیتکت نمی شود.
  • خرابی در فرم ویر که این ایراد نرم افزار ی است.
  • شکستگی برد اصلی فلش یا مموری
  • خرابی در پین های اتصال
فلش من به کامپیوتر متصل بود اما با ضربه کج شد و پایه هایش شکست. آیا اطلاعات آن ریکاوری می‌شود ؟

بله. با استفاده از تجهیزات خاص می توان پایه شکسته شده را تعویض کرده و فلش را به حالت اول برگرداند.اما قبل از آن توصیه میکنیم برای ترمیم پایه فلش  از لحیم کاری بر روی فلش اجتناب کنید. زیرا لحیم کاری باعث ازبین رفتن اطلاعات شما خواهد شد..

فلش هنگام اتصال به کامپیوتر بدون هیچ دلیلی پیغام فرمت می‌دهد علت چست؟

این پیغام دلایلی مختلفی می تواند داشته باشد.از جمله ایرادات نرم افزاری مثل خرابی فریم‌ویر ویا ایرادات سخت افزار از جمله ضربه خوردن و .. باشد.

هزینه بازیابی داده های یک فلش سوخته چقدر است؟

اول از همه بستگی دارد به نوع و مدل آیا فلش دیسک شما از نوع USB درایو است و یا کارت های حافظه؟ از چه نوع آی سی NAND بهره میگیرد و ایرادش چیست؟ آیا المانی الکترونیکی که قابل تعویض باشد و کل برد ترمیم شود خراب است؟ آیا ایراد غیر قابل ترمیم است و باید آی سی NAND فاش جدا شده و با PC-3000 خوانده شود؟برای کسب اطلاعات بیشتر مطالبی که با عنوان هزینه بازیابی اطلاعات نوشته شده را مطالعه کرده و یا برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

فلش مموری من بعد از اتصال به گوشی،هیچ اطلاعاتی رو نمایش نداد،بعد از اتصال به تلویزیون بازهم هیچ فایلی رو نمایش نداد علت چیست؟

احتمال زیاد فلش فرمت و فایل سیستم ان عوض شده حتما آن را به «خانه سخت افزار» ارسال کنید تا برسی‌های لازم انجام شود.برای ریکاوری از ریختن اطلاعات جدید روی ان هم پرهیز کنید.

با اتصال فلش به کامپیوتر توسط سیستم شناسایی می‌شود؛ اما هیچ فایلی قابل مشاهده نیست.علت آن چیست؟

احتمالات زیادی هست ازجمله خرابی فریم ویر تا سوختن کنترلر.برای برسی دقیق تر می توانید فلش خود را به مرکز بازیابی فلش در خانه سخت افزار ارسال کنید.

۳.۱/۵ - (۷ امتیاز)

182 دیدگاه برای “آیا فلش سوخته تعمیر می‌شود؟

    • امیر گفته:

      سلام
      ذخیره سازهای فلش از آی سی های NAND بهره میبرند . عموما” کنترلر و یا دیگر قطعات به مشکل برخورد میکنند میتوانید آن را به کارگاه ارسال نمایید تا بوسیله PC-3000 Flash آی سی NAND آن را بازیابی اطلاعات کنیم البته اگر آی سی سالم باشد. منتظر شما هستیم.
      خانه سخت افزار

      ۵
      ۱
        • طاها گفته:

          باسلام مال خود من هم سوخته.من۶تا فلش سوزوندم و گم کردم یکیش عکس تاج داشت که مارک معروفیه که گم کردم یکی هم(San Disk)یبار زوزوندم دوباره همون مارک رو خریدم اونم گم کردم یدونم کشویی سفید آبی یکی از اون کشویی رو گم کردم یکیشم له شد زیر ظبط دیگه کار نکرد و فقط الان تو کارت(SD)نگه داشت اوستا هستم چون هر موقع که فلش میسوزه نمیدون خودش شد یا اگه من کردم چیکار کردم.راستی شما میدونید چیکار کردین که اینطوری شد یا اصلا شما سوزوندین.?ببخشید برنامه ریکاوری بدون ریجیستر داری یا اصلا ریکاوری بلدی.??بازم اگه کاری داشتین بگین

          ۳
          ۳
          • آرزو گفته:

            سلام فلش من از اینایی بود که به گوشی وصل میشد کلی عکس توش دارم یه دفعه که به گوشی زدم دیدم نمی‌خونه بردم دوسه جا گفتن سوخته فلش اصلا مهم نیست فقط عکسای بچم واسم مهمه که بخوام برش گردونم آیا میشه؟ اگه راهی هست شماره تماس بدین

            ۸
            ۲
          • خانه سخت افزار گفته:

            سلام
            اگر حافظه در کامپیوتر مخصوصا در disk managment شناسایی نشود به احتمال زیاد سوخته است اما ریکاوری و عدم ریکاوری اون به بررسی دقیق ممکن پذیر است شما حافظه خود رو می تونید ارسال کنید شرکت بررسی کنم بعد خدمتتون بگم انجام شدنی هست یا خیر

            ۱
            ۱
          • محمدی گفته:

            سلام شما که فلش سوخته بود درست شد یا نه منم فلسم پراز عکس فیلم بچم بود سوخت اعصابم خیلی خورده نمیدونم چیکار کنم

            ۱
            ۲
    • امیر گفته:

      سلام
      در اینترنت سرچ کنید راه های بسیاری وجود دارد که می توانید تست بفرمایید. خانه سخت افزار فلش درایو را تعمیر نمی کند صرفا” بازیابی اطلاعات فعالیت ما بر روی این قطعه میباشد. در صورت نیازمندی به اطلاعات میتوانید قطعه را به کاگاه ارسال کنید.
      با تشکر از تماس شما

      ۲
      ۲
      • محمدی گفته:

        سلام من دیروز از شهر کتاب اصفهان یه فلش خریدم چند ساعت بعد عکس و فیلم پسرمو واردش کردم همون لحظه که کلی عکس و فیلم ریختم دیگه فلش کار نکرد بردم موبایلی گفتن سوخته خیلی ناراحتم خواهش میکنم اگه راهی هست بگید من از پسرم عکس ندارم دیگه???

        ۰
        ۰
  1. مهدی گفته:

    سلام، من فلشمو دادم به کافینت تا یه فایلی رو برام پرینت بگیره، اونم اول فلشو ویروس کشی کرد اما بعدش دیگه کار نکرد الانم هرچی فلشو تو سیستم میزنم دیگه جواب نمیده… یعنی الان فلش من سوخته؟

    ۳
    ۰
  2. باران گفته:

    سلام وقت شما بخیر – زمانیکه فلشمو به کامپیوتر وصل میکنم هیچ چیزی نشون نمیده – تو خونه که زدم به لپتاپم این طوری شد متاسفانه- ولی فایلام خیلی خصوصی و خانوادگیه- با کسی که اطلاعات رو بازیابی میکنه چطوری میشه ب طور مستقیم صحبت کنم؟

    ۲
    ۰
    • امیر گفته:

      سلام دوست من
      با خانه سخت افزار تماس بگیرید و درخواست نمایید که با یکی از تکنسین های بازیابی اطلاعات گپ بزنید و یا تشریف بیاورید شرکت.
      همچنین میتوانید سوالات خود را در ایمیل info@ihhco.com مطرح نمایید.

      با تشکر از تماس شما

      ۲
      ۱
    • امیر گفته:

      سلام
      خانه سخت افزار در خدمت شما است. تماس بگیرید و درخواست صحبت با تکنسین بازیابی اطلاعات از NAND فلش جناب آقای امیری را بفرمایید. ضمنا” می توانید تشریف بیاورید و در کارگاه شما را ملاقات کنیم.
      با تشکر از تماس شما.

      ۱
      ۰
  3. قلیزاده گفته:

    سلام
    وقتی فلشم رو میزنم به سیستم شدیدا داغ میشه و اصلا سیستم نمیتونه فلش رو باز کنه.اطلاعات داخل فلش خصوصیه و من میخوام حتما همشونو برگردونم .شمامیتونید این کارو برام انجام بدید؟ هزینش چقدمیشه حدودا ؟بایدچیکارکنم؟

    ۰
    ۰
    • امیر گفته:

      سلام . از اتفاقی که برای شما افتاده بسیار متاسفم. ما بوسیله PC-3000 Flash چیپ NAND داخل قطعه را استخراج کرده و در دستگاه خوانده و ترجمه می کنیم. باید اول دید نوع فلش مموری شما چیست و آیا اصلا” امکان بازیابی آن وجود دارد؟ در هر صورت تا ایراد مشخص نشود نمی توان قیمتی را داد. با این حال تست و بررسی حافظه شما مجانی است و تا زمانی که اطلاعاتی نبرده اید هیچ هزینه ای متقبل نخواهید شد. جهت تست به کارگاه مراجعه فرمایید. با تشکر از تماس شما.

      ۳
      ۰
  4. گلاره گفته:

    سلام وقت شما بخیر…
    ببخشید مموری دوربینمو سگ گاز زده یکم روی قسمت پین اش خط افتاده به کامپیوتر هم وصل میکنم باز نمیکنه .. میخواستم بدونم ممکنه اطلاعاتی که داخلش هست برگرده؟؟؟؟:(((((

    ۰
    ۰
  5. محمد گفته:

    سلام وقت بخییر.
    من ی فلش مموری ۸گیگ سیلیکون دارم که زمانی که داشتم روش اطلاعات میریختم ناگهانی تمام صفحات روی دسکتاپم بسته شد و ویندوز دیگه فلش رو نشناخت . روی دوتا سیستم دیگه هم نشناخت . و باز بصورت اتفاقی روی سیستم چهارم شناخته شد . ولی چون از نرم افزار ریکاوری سایت متین پرداز استفاده کردم تمام اطلاعاتم پاک شده.
    حالا مشکل اینجاست حدود ۸۰۰ مگابایت این حافظه توسط یه نرم افزار دیگه سکیور شده بود که یک فایل اکسل داخلش بود. من اون فایل اکسل رو نیاز دارم ایا قابل بازیابی هست؟؟؟؟؟؟ هیچ کدام از نرم افزار های ریکاوری جواب نداد. ممنون میشم اگر بتونید کمکم کنید.
    باتشکر فراوان

    ۰
    ۰
    • امیر گفته:

      سلام
      اول از همه بستگی دارد به نوع و مدل آیا فلش دیسک شما از نوع USB درایو است و یا کارت های حافظه؟ از چه نوع آی سی NAND بهره میگیرد و ایرادش چیست؟ آیا المانی الکترونیکی که قابل تعویض باشد و کل برد ترمیم شود خراب است؟ آیا ایراد غیر قابل ترمیم است و باید آی سی NAND فاش جدا شده و با PC-3000 خوانده شود؟ آیا قطعه یکپارچه است Monolith و یا … من همیشه به دیگران میگویم که هیچ دکتری تا مریضش را ویزیت نکرده نسخه نمی نویسد !!! احتیاج است قطعه شما و خرابی آن بررسی شود. اگر بخواهم در این وضعیت با شما صادق باشم بهتر است قیمتی اعلام نکنم زیرا ممکن است با هینه چند ده میلیون تومان هم اطلاعات شما بازگشت پذیر نباشد و یا با چند هزارتومان همه چیز درست شود.
      در خانه سخت افزار مرزی وجود دارد بین مرحله تست و استخراج اطلاعات . تا پایان مرحله تست و اعلام گزارش دقیق خرابی به شما هیچ هزینه ای متحمل نخواهید شد و بلکه ایراد قطعه را نیز درخواهید یافت کاملا” رایگان. توصیه میکنم قطعه خود را به کارگاه ارسال نمایید.
      با تشکر از تماس شما.

      ۰
      ۰
  6. mammad گفته:

    سلام و درود. من یه رم mmc n70 دارم ک مشکل سخت افزاری داره( چندتا از پین های ic در اثر فشار جداشده. و البته شاید هم سوخته) و تو کامپیوتر کلا شناسایی نمیشه. میخوام بدونم آیا شما میتونید اطلاعاتش رو برگردونید چون خود رم برام ارزشی نداره(اطلاعات بسیار شخصی است ایا تضمینی برای حفظ حریم خصوصی وجود داره؟) . ضمن اینکه شما گقتید تا قبل از مرجله استخراج هیچ هزینه ای نداره ینی ممکنه مثلا بنده اگر نتونم از پس هزینش بر بیام بیخیال ریکاوری شم و بدون هیچ هزینه ای جنسو برام پس بفرستید؟

    ۱
    ۰
    • امیر گفته:

      سلام
      بله دقیقا” مراحل به این صورت است که شما برای تست و بررسی هزینه ای پرداخت نمی نمایید. از دید ما بهتر این است که قطعه در کارگاه بررسی دقیق بشود و به شما یک گزارش کامل از خرابی های پیش آمده داده شود تا راحت تر تصمیم بگیرید.
      در موزد حریم خصوصی ، بنده تا به حال نه شنیده ام نه دیدام ، نه در خانه سخت افزار و نه در هیچ مرکز بازیابی اطلاعات که مجوز رسمی داشته باشد یک بیت اطلاعات خارج شده باشد. خیالتان از بابت ما و دیگر همکاران راحت باشد. در صورت درز اطلاعات شما اولین مشکل برای خود ما پیش میاید خیالتان از بابت شرکت های مجوز دار راحت باشد.

      ۱
      ۰
    • امیر گفته:

      سلام، در خانه سخت افزار هزینه بازیابی ارتباط مستقیم دارد با نوع خرابی و زمان صرف شده برای استخراج اطلاعات و ابزار مورد استفاده. NAND فلش مموری ها نیز از این قائده مستثنی نیستند. شاید لازم باشد مموری شما شکافته شود و NAND آن در دستگاه PC-3000 Flash خوانده شود. اما پایه بازیابی اطلاعات قطعه شما از پنجاه هزارتومان شروع میشود.
      ممنونم از تماس شما

      ۰
      ۰
  7. حسینی گفته:

    سلام.. وقتتون بخیر.. ببخشید از دو سه روز پیش متوجه شدم که گوشی ام حافظه sd کارتم رونشون نمی ده..روی گوشی دیگه هم امتحان کردم باز هم نشون نمی داد..اطلاعات با ارزشی روی کارت حافظه ام داره که خییییییلی برام مهمه..آیا امکان بازیابی اطلاعاتم هست؟ ممنون میشم اگه پاسخ من رو بدین

    ۰
    ۰
  8. علی گفته:

    سلام رم دوربینمو با خود دوربینمو اشتباها پاک کردم با نرم افزارهای مختلفی تست کردم همه پسوندهای دیگه میاد عکسها کامل برگشت اما فیلمها برنمیگرده اصلا پیدا نمیکنه ایا شما میتونید فیلمها رو برگردونید

    ۰
    ۰
  9. علیرضا گفته:

    سلام
    من یک رم دوربین دارم که عکس ها و فیلم ها داخلش بود زمانی که اون رو داخل تبلت گذاشتم همه رو پاک کرد بعد از داخل تبلت که داورم وصل کنم به کامپیوتر،کامپیوتر ارور داد که باید رم رو فرمت کنم
    فرمت کردمش الان چجوری میتونم عکسام رو بازیابی کنم نرم افزارهای معمولی پاسخگو نبودند
    ممنون

    ۰
    ۰
  10. حمید گفته:

    سلام
    من یک فلش مموری ۸ گیگ دارم که وقتی داخل mp3 player قرار دادم یکدفعه یک دود از فلش بیرون اومد و خیلی داغ شده بود و بوی سوختگی میداد. بازش کردم دیدم یکی از قطعات ریزش فکر کنم مقاومت بود ترکیده بود. آیا امکان بازگرداندن اطلاعاتش وجود داره؟ و هزینه این کار چقدر میشه؟ منتظر جواب شما هستم. با تشکر

    ۲
    ۰
  11. کریم کاوه گفته:

    با سلام و خسته نباشید
    کاوه هستم از شهرستان پیرانشهر
    ما یه مموری cfداریم که داخل آن فیلم عروسی داریم ولی متاسفانه وقتی به سیستم وصل می کنیم. اصلا توسط سیستم شناسایی نمیشه إیا با استفاده از این دستگاه که میگین میتونین اطلاعات رو استخراج کنین. اگر بتونین. هزینه ش تقریبا چنده ?
    با تشکر

    ۰
    ۰
  12. سلیم معصومی گفته:

    با سلام اطلاعات فلش من بالا نمیاد .در واقع هیچ تو هیچ سیستمی بالا نمیاد اصلا هیچ دستگاهی اونو نمیخونه .لطفا یه شماره تماس به من بدید با شما تماس بگیرم .خیلی واجبه
    با تشکر

    ۰
    ۰
  13. Arad گفته:

    سلام من یه هارد وسترن دیجیتال اکسترنال دارم که امروز ب طور تصادفی از دستم افتاد و موقعی که به لپ تاپ وصلش میکنم علامت درایو میاد ولی مقدار حافظه ی هارد رو نشون نمیده لطفاااا زود جواب منو بدید چون اطلاعات خیییییلی مهم از ۱۸ سال پیش توی این هارد بوده

    ۰
    ۰
  14. Arad گفته:

    سلام من یه هارد وسترن دیجیتال اکسترنال دارم که امروز ب طور تصادفی از دستم افتاد و موقعی که به لپ تاپ وصلش میکنم علامت درایو میاد ولی مقدار حافظه ی هارد رو نشون نمیده لطفاااا زود جواب منو بدید چون اطلاعات خیییییلی مهم از ۱۸ سال پیش توی این هارد بوده فقط بهم بگید ممکنه چه قطعه ای آسیب دیده باشه

    ۱
    ۰
  15. Kamran گفته:

    سلام
    با تشکر از سایت خودتون من یه دونه sdکارت ۳۲گیگ روی گوشیم بود که اخیرا گوشیم رو عوض کردم توی گوشی جدید هم براحتی شناسایی شد و مشکلی نداشت تا اینکه بعد از دو هفته دیدم گوشیم کارت sd رو شناسایی نمیکنه روی کامپیوتر و گوشی دیگه هم امتحان کردم شناسایی نشد هیچگونه ضربه ای هم نخورده لطفا راهنمایی بفرمایید
    با سپاس

    ۱
    ۰
  16. پرستش گفته:

    سلام من فلاشم سالم بود زدم به یکی از کامپیوترازاون روز دیگه اصلا کارنکرد وتوهیچ سیستمی دیگه خونده نشد اطلاعات خیلی مهمی داخلش داشتم باید چیکارکنم برمیگرده اطلاعاتم ؟هزینه اش چقدر میشه ؟اگه بخوام براتون بفرستم باید چیکار کنم؟توراخدا کمکم کنید•

    ۰
    ۰
  17. وحید گفته:

    سلام
    من یه فلش ۱۲۸ گیگ داشتم و کلی عکس شخصی خانوادگی داخلش داشتم
    بعد این که فلش سوخت بردم گارانتی و عوض کردم
    ولی الان نگران عکسام شدم
    میترسم از اونا سواستفاده کنن

    به نظر شما نمایندگی یا گارانتی اطلاعات رو بازیابی میکنه یا نه؟؟

    ۱
    ۰
    • خانه سخت افزار گفته:

      سلام اگر نگران بودین نمی بردین بی خیال می شدین حالا که بردین بی خیال بشین
      اما نه اونا بیکارن نه وقتش و دارن نه تجهیزاتش رو که این رم ها که هزینه ریکاوری انها بالای یک ملیون میشه هزینه کنند
      اما بهر حال هیچ شرکتی تو ایران تا حالا هیچ فایل شخصی مشتریها رو بیرون درز نکرده

      ۲
      ۰
  18. Shirin گفته:

    سلام خسته نباشید از لب تاب داشتم یه سری عکس و فیلم انتقال میدادم به فلش ولی یک دفعه خط سبزه که داشت پر میشد یک دفعه قرمز شد و کنسل شد الان هر کاری میکنم فلش و رو لب تاب نشون نمیده . میتونید راهنمایی کنید لطفا

    ۱
    ۰
    • خانه سخت افزار گفته:

      سلام فلش رو جدا کرده وروی یک لب تاب دیگه یا یک کامپیوتر دیگه وصل کنید اگر اومد بالا استفاده کنید اما اگر بالا نیومد چیپ های فلش اسیب دیده و در بیشتر مواقع قابل استفاده نیست اما اگر اطلاعات مهمی داشته باشین در بیشتر مواقع میشه اطلاعات فلش رو نجات داد

      ۱
      ۰
  19. زرگل گفته:

    سلام وقتتون بخیر…
    یه سوال خیلی مهم داشتم برا من خیلی مهمه…
    دو شب پیش ب صورت ناگهانی مموری از گوشیم جدا شد و اخطار قرمز بالا گوشیم اومد…
    امروز بردن گوشی فروشی و تعمیر گوشیو ازاین چیزا…
    گفتن ک سوخته… محتوای داخل مموری خیلی برام مهم…
    لطفا راهنماییم کنید…باید چیکار کنم الان؟؟ راهی هست برا باز گرداندن داده و محتوای داخل مموری سوخته شده؟؟

    ۰
    ۰
    • admin گفته:

      سلام مموری گوشی micro sd است این میکرو ها نسبت به نوسان یا خارج کردن از گوشی خیلی حساسه
      مموری شما اگر با رم ریدر بالا نمی یاد سوخته
      توی ایران نیاز ره دستگاه خاص خودش داره که فقط ما ویک شرکت دیگه داره هزینه ریکاوری این مموری بالای ۵۰۰ تومان هست اگر اطلاعات اونقدر برای شما می ارزه می تونید ارسال کنید شرکت

      ۰
      ۰
  20. رضا شیخی نژاد گفته:

    سلام مموری کارتم بعد از خاموش شدن گوشیم دیگه بالا نیومد و‌میزنه فاقد کارت حافظه.با گوشی های دیگه هم امتحان کردم ولی دیگه نمیاد.تمام عکس‌و‌فیلم هامو لازم دارم.ایا درست میشه لطفا پاسخ بدید.

    ۰
    ۰
  21. احمدرضا گفته:

    سلام . micro sd که به گوشیم اضافه کرده بودم چند سال من بدون مشکل استفاده میکردم ولی امروز یه سری فایلهامو از حافظه گوشی که به رم micro sd انتقال دادم ولی بعدش پیغام ارور داد که not supported و باید فرمت بشه و …
    اصلا شناسایی نمیشه حتی با کامپیوتر درایوش بالا نمیاد . با گوشی هم که میزنم فرمت بشه هیچ اتفاقی نمی افته . همه چیزارو هم تست کردم لپتاپ و رم ریدر ها همه سالم هستن . رمم مثل اینکه سوخته . اطلاعاتم مهمه . چکار کنم؟؟

    ۰
    ۰
  22. بابک گفته:

    باسلام ببخشیدمن یک فلش دارم تو یکسری عکس خیلی مهم ذخیره شده وقتی به سیستم میزنم پیام فرمت میده امامن اطلاعاتشولازم دارم نمیخام بلافاصله فرمت کنم چطورمیتونم عکسارو بازیابی کنم؟!

    ۰
    ۰
  23. الی گفته:

    سلام من کارت مموری که به گوشیم وصل بودرو امروز جدا کردم از گوشی و وقتی دوباره وارد گوشی کردم اولش میزد در حال بررسی بعد هم نوشت کارت حافظه آسیب دیده، عکس و فیلمای خیلی مهمی توش هست میشه اطلاعاتشو برگردوند؟؟???

    ۰
    ۰
    • خانه سخت افزار گفته:

      سلام
      در بیشتر مواقع کارت مموری سوخته است
      و اصولا در بیشتر مواقع قابل تعمیر و استفاده مجدد نبوده فقط و فقط در بعضی از مواقع اطلاعات قابل نجات دادن است واطلاعات رو میشه ریکاوریرکرد

      ۰
      ۰
  24. Bahar گفته:

    سلام خسته نباشید کارتsd گوشیم باز نمیشه و با لپتاپ فرمت میخواد اما فرمت نمیشه ارور protectمیده . میگن کارت حافظه سوخته ولی عکسای خیلی مهمی دارم . میشه عکسارو بازیابی کرد؟لطفا راهنمایی کنید ممنون?

    ۰
    ۰
  25. فاطمه گفته:

    سلام توروخدا کمکم کنید من فلشم تو ی جعبه بود ک نمی‌دونستم اون جعبه آب داخلشه الان فلشم اصلا بالا نمیاد و اطلاعات داخلش شدیدا نیازمه ایا میشه درستش کنید توروخدا جواب بدید وادرستونو بزارید فلش من از این فلشهایی هست ک ب گوشی ام یک سرش وصل میشه

    ۰
    ۰
  26. پریسا گفته:

    سلام‌من فلشو زدم به کامپیوتر چیزی نیاورد بعد دراوردم زدم به تلویزیون نوشت درحال ذخیره سازی بعد اورد ذخیره نشد به نظرتون سوخته؟؟
    میتونم عکساو فیلمارو برگردونم؟؟????????

    ۰
    ۰
    • خانه سخت افزار گفته:

      سلام
      باید بررسی بشه بدون بررسی نمیشه چیزی گفت
      فقط برای به وجود نیاوردن مشکل بیشتر شما باید دو چیز رو رعایت کنید
      ۱: اطلاعات جدیدی نریزن
      ۲: ودر نهایت فرمت نکرده واز اتصال مجدد به تلویزیون خودداری کنید

      ۰
      ۰
    • خانه سخت افزار گفته:

      سلام
      فلش شما رایت پروتکت شده یعنی قابلیت رایت رو از دست داده ربطی به ویروس نداره برای فرمت کردن نیاز به رایت داره واز دست دادن قابلیت رایت باعث عدم فرمت می شود
      این فلش ارزش تعمیر نداره

      ۱
      ۰
  27. Majid گفته:

    سلام خسته نباشید.فلشی با گارانتی مادام متین دارم.مشکلش اینه که نمیشه فایل های داخلشو پاک کرد نمبشه اضافه کرد.آیا شامل گارانتی میشه یا خیر و میخوام مشکلشو بدونم
    ممنون میشم راهنماییم کنید منتظر پاسختونم

    ۰
    ۰
  28. مرتضی گفته:

    سلام.فلشمو دادم رفیقم زد ب ضبط ماشینش وقتی ازش گرفتم زدم ب ضبط ماشین خودم فلشو بالا نیاورد.چند جا بردم گفتن فلش سوخته.آیا راهی واسه تعمیر هست؟؟چجوری واستون بفرستم فلشو؟؟؟هزینش چقدره؟؟؟؟

    ۰
    ۰
  29. امیرعباس گفته:

    من یه ۲سالی میشه که یه رم دارم قبلا تو گوشیم بود و کلی عکس توش دارم
    ۲سال پیش دیدم گوشی رم رو باز خوانی نمیکنه یه رم ویگه تو گوشی انداختم گوشی اون رم رو خوند
    امکان داره رمم سوخته باشه؟؟؟

    ۰
    ۰
      • hamid گفته:

        سلام ۱۰ساله فلش ۸hpدارم فلزی تواسپیکر چند روزی خوند زدم بگوشی بوسیله تبدیل فلش به گوشی رادیو اسیو نوشت جدا شد توکامپیوتر زدم هیچ نشون نمیده توگوشی فایلهای شخصی نمیاد یواسپی یعنی سوخته باید چکارکنم ممنون ازلطفت

        ۰
        ۰
        • خانه سخت افزار گفته:

          سلام
          فلش رو به لب تاب یا pc بزنید ودر قسمت disk managment اگر شناسایی نشد صد درصد سوخته وبرای ریکاوری ان به شرکت مراجعه کنید
          اما اگر اطلاعات مهم نیست فلش قابل تعمیر نیست وباید عوض شود

          ۱
          ۰
          • . گفته:

            سلام ببخشید من یه فلش کوچیک فلزی ۳۲ گیگ دارم با OTG زدم به گوشی بالا نیورد بردم نشون دادم بعد چند روز بهم گفتن فلش سوخته. آیا میشه اطلاعاتشو برگردوند؟ با یه شرکت دیگه ای تماس گرفتم پرسیدم گفتن چون فلشای کوچیک چیپ ندارن اگه سوخته باشن اطلاعتشون قابل بازیابی نیست، نظر شما چیه؟ آیا امیدی هست که بشه اطلاعتشو برگردوند؟ خیلی خیلی اطلاعات اون فلش برام مهمه

            ۱
            ۰
          • خانه سخت افزار گفته:

            سلام وقتتون بخیر
            اگر فلشتون سوخته باشه متاسفانه غیر قابل بازیابی،گفته ایشون هم که فلش های کوچک تنها دارای یک چیپ است،صحیح

            ۱
            ۰
      • Rahela گفته:

        سلام ببخشید فلش من سوخته هر چی به گوشی یا کامپیوتر وصل اش مکنم کار نمیکنه من یک بار زدم به گوشی بعد دوباره کشیدم بیرون ولی دیگه کار نکرد بعد چند جای بوردم گفت شاید درست شه اما نمی‌دانم جور میشه یا نه آخه مال خودم نبود و قیمت زیادی هم داشت

        ۱
        ۱
  30. محمد گفته:

    سلام وقتتون بخیر
    من فلشم برندOAKهست.مشکل اینجاست که وقتی فلش رو به سیستم میزنم صدای اتصال میاد و یه صفحه ای باز میشه که نوشته درایورهای فلش روی سیستم با موفقیت نصب شد.ولی فلش رو تویMy computerنمایش نمیده
    توی بخشdevice managerهم که میرم قسمتusbهای متصل، اسم فلش هست توی لیست
    فلش من سوخته ایا؟
    ممنون

    ۱
    ۰
    • خانه سخت افزار گفته:

      سلام فلش شما اگر در disk managment شناسایی نشود صد در صد سوخته است اگر اطلاعات مهمی ندارین فلش شما ارزش تعمیر ندارد اما اگر اطلاعت شما مهم است باید فلش رو ارسال کنید شرکت چیپ اصلی فلش برداشته وروی دستگاه های سخت افزاری قرار داده و اگر خود چیپ اطلاعات سالم مونده باشه اطلاعات ریکاوری خواهد شد بهر حال باید ارسال کنید بررسی کنیم

      ۱
      ۰
  31. جواد گفته:

    سلام من یه فلش سونی دارم از اون قدیمیا که بزرگن، هنگام اتصال به کامپیوتر فقط درایو فلش را نشون میده و سیستم هنک میکنه اطلاعات مهمی هم دارم که فیلمای عروسی جواهر خانممه و با توجه به اینکه عروسی زنانه است نمیتونم کاری کنم لطفا راهنماییم بکنید ممنون

    ۱
    ۰
    • خانه سخت افزار گفته:

      سلام
      فلش سوخته است
      فلش سوخته نیاز به دستگاه های سخت افزاری در کنار تخصص و تجربه نیاز است که کار شما نیست.اصولا اهداف شرکت های بازیابی در کل دو چیز است
      اول امنیت اطلاعات کاربر
      دوم ریکاوری اطلاعات
      هر هارد و فلش و هر حافظه ای که برای شرکت ارسال کنید مطمینا دارای اطلاعات شخصی اطلاعات سازمانی و غیره می باشد و وظیفه شرکت های بازیابی اطلاعات حفظ امنیت اطلاعات شماست

      ۰
      ۰
    • خانه سخت افزار گفته:

      سلام
      شما می توانید این امر رو به متخصصین بازیابی اطلاعات مانند خانه سخت افزار مراجعه تا اطلاعات شما رو ریکاوری کنند.
      من منظور شما را از یک کارگاه متوجه نشدم امر ریکاوری اطلاعات نیاز به تخصص ویژه ای دارد که مراکز خدمات یا کافی نت ها توانایی انجام این کار رو ندارند.

      ۱
      ۰
  32. حسین گنجی گفته:

    سلام من پنجتا فلش دارم از برندهای مختلف همشون هم خراب شدن یعنی تو کامپیوتر بالا نمیان نمیدونم سوخته یا چیز دیگه ایه اطلاعات خاصی هم داخلش ندارم خواستم ببینم امکان تعمییر دارن و آیا مقرون به صرفه هست جهت تعمیر یا نه ؟

    ۱
    ۰
    • خانه سخت افزار گفته:

      سلام.
      در مورد فلش سوخته شاید بعضی از اونها قابل تعمیر باشند، اما از نظر هزینه و زمان برای ما ارزش ندارند و ما تعمیر انها را انجام نمی دهیم
      چون همیشه هزینه تعمیر باید با قیمت نو ان همخوانی داشته باشد

      ۱
      ۰
  33. محمد گفته:

    با سلام
    ببخشید من یک کارت حافظه سوخته دارم . خواستم اینه اگر امکان دارد راهنمایی کنید تا در خانه بتونم اطلاعاتش رو بدست بیارم
    واقعا اگر بشه خیلی خوبه چون اطلاعاتش رو خیلی نیاز دارم

    سپاس از سایت بسیار خوبتون

    ۳
    ۰
    • خانه سخت افزار گفته:

      سلام
       کارت حافظه سوخته در ایران فکر می کنم فقط دو یا سه مرکز توانایی انجام اون کار رو دارند چون نیاز به ابزار سخت افزاری تخصصی نیاز هست بعد شما می خواین این کار رو توی خونه با یک کامپیوتر معمولی انجام بدین.اگر با نرم افزار ریکاوری نتونستین بازیابی کنید با مشاوران ما تماس بگیرید.

      ۱
      ۰
  34. مهدیس گفته:

    سلام من شماره شما رو از سایت خانه سخت افزار برداشتم
    من یک فلش دارم که توسط کابل و تبلت عکس هایی داخل ان ریختم
    بعضی از این عکسها درون لپتاپ باز میشد و بعضی دیگه نصفه و بعضی دیگر باز نمیشد
    چند وقت بعد فلش رو به لپتاپم وصل کرد و ارور داد.یعنی صدای وصل شدن فلش میاد اما ارور میده و نوار سبز رنگ رو برای باز کردن کامل پرنمیکنه و ارور میده.
    اطلاعات داخلش برام مهمه میخوام بدونم میتونم به اطلاعاتم دسترسی داشته باشم

    باتشکر

    ۰
    ۰
    • خانه سخت افزار گفته:

      سلام
      در یک pc یا لپ تاب دیگه هم چک کنید برای مطمعن شدن در قسمت disk managment چک کنید اگر فلش رو نشناخت کاری از شما ساخته نیست ودر صورت مهم بودن اطلاعات جهت ریکاوری باید شرکت ارسال کنید البته این حافظه ها غیر قابل تعمیر بوده وارزش تعمیر ندارند.

      ۱
      ۰
      • مهدیس گفته:

        سلام من شماره شما رو از سایت خانه سخت افزار برداشتم
        من یک فلش دارم که توسط کابل و تبلت عکس هایی داخل ان ریختم
        بعضی از این عکسها درون لپتاپ باز میشد و بعضی دیگه نصفه و بعضی دیگر باز نمیشد
        چند وقت بعد فلش رو به لپتاپم وصل کرد و ارور داد.یعنی صدای وصل شدن فلش میاد اما ارور میده و نوار سبز رنگ رو برای باز کردن کامل پرنمیکنه و ارور میده.
        اطلاعات داخلش برام مهمه میخوام بدونم میتونم به اطلاعاتم دسترسی داشته باشم.من خود فلش برام مهم نیست فقط میخوام اطلاعات رو درون فلش دیگه ای داشته باشم.

        باتشکر

        ۱
        ۰
        • خانه سخت افزار گفته:

          سلام
          زمانی که اطلاعات رو از روی فلش خونده و جایی دیگه ریختین سپس اطلاعات به صورت کامل نمایش داده نشده است به خاطر خرابی فلش و عدم درست بودن فلش بوده است
          باید فلش رو ارسال کنید ما بررسی کنیم اگر دارای چیپ استانداردی باشد امکان ریکاوری اون وجود دارد اما قطع به یقین نمیشه گفت ریکاوری خواهد شد یا نه.

          ۰
          ۰
  35. ابوالحسن گفته:

    سلام
    یک فلش ۳۲ گیگ فلزی otg سرخود مارکvicco دارم
    حین انتقال ۲ فیلم خانوادگی از گوشیم ب داخلش بعد از انتقال فایل اول در فایل دوم روی ۵۰ درصد متوقف شد
    هرچی صبر کردم راه نیفتاد و فلش از گوشی جدا کردم
    بعد هر کار کردم ن ب گوشی خودم و ن ب گوشیهای دیگه و حتی ب کامپیوترم فلش شناسایی نشد
    ۱_ اطلاعاتم برام مهمه ، قابل بازیابی هست؟
    ۲_ خود فلش درست میشه ، ارزش تعمیر داره؟

    ۰
    ۱
  36. Sajjad گفته:

    سلام چطور میشه فلش ورممو همه اطلاعات توگوشی باز گردوندفکر کنم سوخته باشه چون نشون نمیده توگوشی قبلا من میزاشتم توگوشیم نشون میدادفکرکنم از گوشیم چون ویروس داره فلش ورمم سوختن جای هست بگین ببرمش درست بشن توشهر قم ممنون میشم

    ۰
    ۱
    • خانه سخت افزار گفته:

      سلام
      ویروس هیچ موقع باعث سوختن هیچ رم و حافظه ای نشده است
      اما نشون ندادن اطلاعات همیشه به معنی سوختن اطلاعات نیست مشکلات دیگه ای هم دلیل بالا نیامدن اطلاعات است که باید بررسی شود من در قم هیچ کسی که اشنایی با رم و حافظه هایی که مشکوک به سوختن است را نمی شناسم اگر اطلاعات مهم است باید ارسال کنید شرکت بررسی کنم

      ۱
      ۰
  37. حجت محمدی گفته:

    با سلام.چندین فلش روی پخش ماشین امتحان کردم . همه اشان موقع روشن کردن پخش ، پیغام no diviceمی دهند . ولی یک بار فلش را در می اورم و جا میزنم شروع به خواندن می کند. مشکل از کجاست؟ حتی درگاه پورت پخش را هم تمیز کرده ام ولی مشکل باقیست. پخش من هم نو و کنوود می باشد. حتی فرمت فلش راهم تعویض کردم ولی درست نمی شود و موقع روشن کردن پیام no divice میدهد. ممنون می شوم راهنمایی کنید.

    ۱
    ۰
  38. Essi گفته:

    سلام داداش فلش وصل میکنم اسم همچیشو میاره درایوشو میاره وقتی میام روش کلیک کنم مینویسه لطفا دیسک را در درایو مثلاjوارد کنید حالت یه رم ریدر بدونه حافظه میشناسه آیا درست میشه؟یعنی با همین نرم افزار های بازیابی کنترلر phison?

    ۰
    ۰
    • خانه سخت افزار گفته:

      سلام
      وقتتون بخیر در واقع فلش شما نیم سوز شده
      اگر دیتا مهمِ باید بیارید فلش شکافته شه و روی دیتا کار کنیم
      که از پایه هزینه ۱ ت شروع میشه و در واقع با دستگاه pc3000 فلش کار میشه که توی تهران فقط دستگاه رو ما داریم

      ۰
      ۰
  39. امید گفته:

    سلام خسته نباشد من یه فلش دارم بزرگه یکم سایزش تو ماشین پای یکی خورد بهش اون کلش کج شد و عکس های شخصی دارم توش و تا حالا هم به کسی ندادم تعمیر و حتی بازم نشده اگه شما بتونید عکساشو برام در بیارید تا پانزده میلیون من میدم چون بسیار حیاطی هستش واسم

    ۰
    ۰
    • خانه سخت افزار گفته:

      سلام وقتتون بخیر
      در واقع فلشتون به مشکل فیزیکی برخورده،بهتره اصلا تلاش نکنید برای اینکه فلش رو به سیستم متصل کنید چون باعث خرابی چیپ اصلی میشود
      بهتره سریعا برامون بیارید تا با دستگاه pc3000-flash که در واقع قویترین دستگاه ریکاوری موجود در بازار هست،بازیایی اطلاعات شمارو انجام بدیم

      ۰
      ۰
  40. فراز گفته:

    سلام.
    چندتا از فلشهای من رایت پروتکتد شده. هیچکدام از راههایی که در اینترنت هست، جواب نمیده. آیا اینها دروغ و سرکاریه؟

    یکی از فلشهام که ۶۴ گیگ هست، در دیسک منیجمنت شناسایی میشه، نرمال هم هست، اما اصلن بالا نمیاد.
    آیا این فلش تعمیرشدنی هست؟
    اگر نه،
    یک فولدر عکس دارم که میخوام بازیابیش کنم.
    فقط اونو.
    نه همه‌ی شصت و چهار گیگو
    آیا میشه؟

    ممنون میشم جواب بدید

    ۰
    ۰
    • خانه سخت افزار گفته:

      سلام وقتتون بخیر در رابطه با راههای که داخل گوگل هست،اطلاعی ندارم
      ولیکن برای بازیابی میتونید تشریف بیارید چک کنم ببینم مشکل فلشتون چیه
      تعمیرات فلش هم نداریم

      ۱
      ۰
  41. ahoramohamadi266 گفته:

    سلام من یک فلش مموری دارم مشخصات فنی این فلش توشیبا ۱۶. گیگابایت است دیروز به ضبط ماشین زدم پیام داد USB ERROR بعد به تلویزیون و کامپیوتر وصل کردم بازم جواب نداد.حافظه فلش پر بود.ممنون میشم کمک کنید

    ۱
    ۰
    • خانه سخت افزار گفته:

      سلام وقتتون بخیر
      اگر منظورتون ارور فرمت هستش که تشریف بیارید چک کنم براتون بازیابی کنم،اگر که فک میکنید سوخته باز هم تشریف بیارید با دستگاه pc3000 چک کنم که قوی ترین دستگاه ریکاوری فلش و مموری سوخته ست،ریکاوری کنم براتون

      ۰
      ۰
    • خانه سخت افزار گفته:

      سلام وقتتون بخیر بله با دستگاهpc3000-flash که قوی ترین دستگاه موجود تو بازار و داخل تهران فقط ما دستگاه رو موجود داریم کار انجام میشه پایه هزینه فلش سوخته از ۱۵۰۰ و حده اقل تایم ۳ هفته میباشد

      ۰
      ۰
  42. کاوه گفته:

    سلام من فلش ۸ گیگی دارم که حدود هفت سالی دارمش و خیلی وقت بود ویروسی شده بود نزدیک پنج سال، اما کار میکرد ولی امروز وصل کردم به کامپیوتر و درش آوردم دیگه کامل فرمت شده بود و کلیک هم میکردم روش این نوشته میمود روش Please insert a disk into drive g، لطفا یک دیسک را در درایو جی قرار دهید

    ۰
    ۰
    • خانه سخت افزار گفته:

      سلام وقتتون بخیر
      فلشتون نوسان برق داشته و در واقع نیم سوز شده،تعمیرات فلش نداریم اگر دیتا مهم برامون بیارید چک کنم
      با دستگاه pc3000 فلش که در واقع داخل ایران ما دستگاه رو داریم!

      ۰
      ۰
    • خانه سخت افزار گفته:

      سلام وقتتون بخیر
      فلشتون نوسان برق داشته و در واقع نیم سوز شده،تعمیرات فلش نداریم اگر دیتا مهم برامون بیارید چک کنم
      با دستگاه pc3000 فلش که در واقع داخل ایران ما دستگاه رو داریم!

      ۰
      ۰
  43. بیتا گفته:

    سلام خسته نباشید
    فلش من تا دیروز میگرفت و مشکلی نداشت. الته من با استفاده از تبدیل به گوشی وصل میکنم.
    حالا امروز میام میبینم نه به گوشی وصل میشه نه به تلوزیون. نمیدونم سوخته یا ویروس داره.
    تمام اعطلاعاتش خیلی خیلی مهمن نمیخام ب هیچ کجه از دست برن.
    خواستم ببینم اگر ببرم گوشی فروشی ویروسی باشه میتونم اعطلاعاتشو تو یه فلش دیگه بدم برام ذخیره سازی کنن؟ تروخدا جواب بدین اعطلاعاتشو خیلی لازم دارم

    ۰
    ۰
  44. ستاره گفته:

    سلام
    وقتی یکی از فلش هام رو توو کامپیوتر میزارم
    اصلا درایوش بالا نمیاد
    و یه دونه دیگم هست که میخوام فرمتش کنم
    اما ارور میده
    البته فک کنم همشون سوخته باشن
    چون حجم زیادی ازشون اشغال شده بود
    لطفا کمکم کنید چیکار باید انجام بدمکه درست شن ☹

    ۰
    ۰
  45. Farzaneh گفته:

    سلام فلش من هرموقع وارد گوشی میشه اخطار ازین درایو پشتیبانی نمیشود براس تنظیم درایو ضربه بزنید میده و بعد ک میزنه درحال فرمت و کامل فرمت میشه مثلا اما بازم چیزی بالا نمیاره میدونید مشکل کجاست؟

    ۰
    ۰
  46. علی گفته:

    سلام ، فلش من به کامپیوتر وصل بود در حال دانلود فیلم داخل اون بودم ، یه دفعه قطع شد دیگه اصلا ارتباط نمیده ، رو سیستم دیگه هم هیچی نشون نمیده ، وقتی وصل میشه به سیستم انگار اتفاقی نیفتاده و چیزی بالا نمیاد ، رو تلویزیونی زدم نشون نداد

    ۰
    ۰
  47. زهرا گفته:

    من فلش کینگ استار دارم ۶۴ گیگ پنج تا دارم از این مارک خیلی هم عالین اما یک دونش خیلی بده فقط بخاطر یه دلیل میزنم به otg به گوشیم وصل میکنم نوتیف میاد که باید حتما فرمتش کنم فرمت میکنم فیلم. میریزم چند روز بعد دوباره این کارو انجام میدم باز میگه باید فرمت کنم و وقتی به کامپیوتر وصل میکنم فیلمو‌ که پخش میکنم پارازیت داره و حتی می‌ره قسمت بعدی میشه بگین چیکار کنم تا الان ده بار بیشتر فرمت کردم بازم درست نشد

    ۰
    ۰
  48. aryan rzaee گفته:

    سلام قربان وقتتون بخیر خسته نباشید ببخشید من فلشم۶۴ گیگه xenergy ولی یک دوروزی هست نمیاره بالا رفتم توی چند تا کامپیوتری گفتم شناسایی نمیکنه ولی اطلاعاته داخلش خیلی خیلی مهمه ۵۵ گیگ حافظه اش پره میخوام بدونم قابل تعمیر هست بعد یه مشکل من شهرستان جوانرود هستم چطوری ارسال کنم تعمیرش کنید

    ۱
    ۰
    • خانه سخت افزار گفته:

      سلام وقتتون بخیر فلشتون اگر سوخته باشه باید با دستگاه pc3000 فلش کار بشه
      اگر به اطلاعات برسیم هزینه دریافت میشه و از پایه هزینه ۱۵۰۰ هزینه شروع میشه و حده اقل ۲ هفته کاری زمان میبره

      ۰
      ۰
  49. بهرامی گفته:

    سلام من کلی عکس ریختم تو فلش ۶۴رگیگ هر دفعه عکس از گوشی با otg خالی میکردم تو فلشم ایندفه خالی کردم و بعد که اومدم بزنم مجدد به گوشی هر کار کردم دیگه بالا نیومد حتی پشت تی وی هم زدم اونجا هم نه پیامی داد نه چیزی بالا اومد یعنی سوخته چکار کنم عکسا برام خیلی مهمه آیا برمیگرده اطلاعاتش۳

    ۰
    ۰
  50. فاطمه گفته:

    سلام وقتتون بخیر من چند ماه داشتم با فلشم کار می‌کردم وسط کار یهو سوخت بردم کافینت گفت سوخته اصلا رو کامپیوتر شناسایی نمیشه. به اطلاعات داخلش نیاز دارم خیلی‌ با شماره هاتون تماس گرفتم پاسخ ندادید حضوری بیام ؟

    ۰
    ۰
  51. سینا گفته:

    سلام چند هفته پیش بابام تو راه بود یک فلش تو ماشین بود داشت اهنگ میخوند وسط یک اهنگی کلا قطع شد خواهرم میگفت احتمالا اون اهنگی که تو فلش بوده ویروس داشته ولی وقتی زدیم رو لپ تاپ دیدیم هیچی نیامد متوجه شدیم سوخته تمام اهنگ هایی که مورد علاقه ام بود توی اون اهنگ بود ایا میشه اون فلش سوخته رو بازیابی کرد؟

    ۰
    ۰

دیدگاهتان را بنویسید